fbpx

Cum ar fi rețelele de socializare, fără influencerițe cu fotografii retușate?

În Anglia guvernul discută o propunere de lege prin care influencerii ar fi obligați să menționeze atunci când postează pe internet imagini retușate. Știți și voi la ce mă refer, sunt o mulțime de influencerițe pe care nu le-ai recunoaște pe stradă, fără filtrele din Snapseed, Photoshop sau Instagram.

În același timp, Ogilvy a anunțat că nu va mai colabora în campanii cu influencerițe care își retușează fotografiile, tocmai pentru că s-a mers prea departe și adolescentele cresc cu standarde deformate despre frumusețe, așteptări nerealiste, tot pachetul. Între noi fie vorba, campaniile Real Beauty de la Dove au prins bine la public, Ogilvy a văzut asta, și cred că oamenii și-au dat seama că generațiile noi vor mai multă autenticitate.

Eu mă întreb cum se va implementa treaba asta cu excluderea influencerițelor ce își retușează fotografiile?

Sigur, când semnează contractul de colaborare agenția poate specifica că fotografiile postate pe Instagram trebuie să fie naturale, fără filtre, dar cum vor verifica asta? Și unde stabilești limita, că sunt și filtre de luminozitate, ajustare culori și așa mai departe.

Ce vor face agențiile, vor chema influencerițele la o cafea, ca să verifice că arată în realitate ca în poze?

Oricum, dacă trendul ăsta cu fotografii neretușate în campanii ajunge și pe la noi, 80% dintre influencerițe rămân fără obiectul muncii.

Păreri?

Recomandă

2 Comentarii

  1. Primul pas ar fi sa dea ordin fotografilor de la evenimente sa nu mai editeze pozele.

    Al doilea pas: sa zicem ca magazinul X are cativa influenceri cu care-si face reclama. Decat sa-i lase pe ei, sa se pozeze cine stie pe unde, mai bine-i invita in magazin si ii pozeaza acolo. In cabina de proba ori printre rafturile cu produse.

    In aceste moduri, clientul are controlul. Nu trebuie sa mai VERIFICE. Stie din start ca pozele nu sunt editate.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.