74,2% dintre telespectatori stau și pe rețelele sociale în timpul meciurilor. 43% postează și pe Facebook. Pe Twitter la noi nu cred că sunt 34% dintre microbiști, dar v-am spus că în State lucrurile se mișcă mult mai bine când vine vorba de integrarea Twitter-evenimente transmise live pe TV, apropo de ce scria Alex despre scăderea Twitter în România. Oricum, și în cazul campionatului mondial de fotbal din 2014 Facebook ia crema reacțiilor generate de utilizatori despre meciuri.
Luat de pe www.convinceandconvert.com
[…] graficul realizat de convinceandconvert.com, pe care l-am văzut la Mariussescu. Şi care, printre altele, ne arată că ne este foarte greu să ne uităm la un meci de CM fără […]
Ma surprinde cifra asociata instagramului, ma asteptam la mai mult..
Instagram prinde bine pe vizual, dar ce ai putea să pui în timpul meciului, o poză cu televizorul? 🙂
Cu TV-ul, cu prietenii la bere, in tricourile echipei preferate, cu brazuca, pe stadion cine e in Brazilia in perioada asta si asa mai departe 😉
Infografic: cum sunt folosite rețelele sociale în timpul Cupei Mondiale
http://t.co/Rpn2xWJcaT
74.2% of #WorldCup viewers expect to be on social media while watching the game http://t.co/AfzRaYXdX9