fbpx

74,2% dintre telespectatori stau și pe rețelele sociale în timpul meciurilor. 43% postează și pe Facebook. Pe Twitter la noi nu cred că sunt 34% dintre microbiști, dar v-am spus că în State lucrurile se mișcă mult mai bine când vine vorba de integrarea Twitter-evenimente transmise live pe TV, apropo de ce scria Alex despre scăderea Twitter în România. Oricum, și în cazul campionatului mondial de fotbal din 2014 Facebook ia crema reacțiilor generate de utilizatori despre meciuri.

world_cup_infographic

Luat de pe www.convinceandconvert.com

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
6 comentarii. Tu ce părere ai?
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
trackback

[…] graficul realizat de convinceandconvert.com, pe care l-am văzut la Mariussescu. Şi care, printre altele, ne arată că ne este foarte greu să ne uităm la un meci de CM fără […]

eBogdan
18 iunie 2014 08:39

Ma surprinde cifra asociata instagramului, ma asteptam la mai mult..

eBogdan
20 iunie 2014 10:06
Răspunde către  Marius Sescu

Cu TV-ul, cu prietenii la bere, in tricourile echipei preferate, cu brazuca, pe stadion cine e in Brazilia in perioada asta si asa mai departe 😉

Advertica
18 iunie 2014 10:26

Infografic: cum sunt folosite rețelele sociale în timpul Cupei Mondiale
http://t.co/Rpn2xWJcaT

Radu Lisiţa
18 iunie 2014 11:54

74.2% of #WorldCup viewers expect to be on social media while watching the game http://t.co/AfzRaYXdX9

6
0
Lasă un comentariux
()
x