Unul din lucrurile pe care îl aud des este că în zona Moldovei nu se organizează evenimente, nu se țin conferințe, iar antreprenorii nu au de la cine să învețe cum să dezvolte o afacere. În vest sau în capitală nu trece o zi fără un eveniment de online, marketing, un eveniment pentru antreprenori sau o conferință. Totuși, eu cred că și în Moldova lucrurile se schimbă. Cu pași mici, dar se schimbă.
La Social Media Summit Iași am auzit de câteva proiecte interesante care vor fi demarate anul acesta. Primul dintre ele, de care mi-a povestit Emanuel Martoncă de la Coriolan, e deja up and running.
Despre Atelierul Produselor Creative este vorba, un program de training și mentorat de cinci zile, prin care 20 de tineri creativi vor învăța cum să își dezvolte ideile în produse de succes.
Pot aplica toți tinerii care au o idee bună și o echipă în spate, pentru că programul chiar vrea să ajute tinerii să transforme cele mai bune idei în afaceri cu șanse de reușită. De aceea se caută echipe cu abilități variate, începând de la design, programare și ajungând la marketing și copywriting.
De ce să vă înscrieți? Pentru că aveți ocazia să fiți trainuiți de oameni cu experiență în spate. Vedeți și voi cum arată programul workshop-urilor:
- Marius Ursache, Director Creație Grapefruit
Inovație și dezvoltare de produs (Understanding Value)
9 mai 2012 - Andrei Roșca, General Manager Spada
Implementarea ideii de produs (Creating Value)
10 mai 2012 - Cristian Manafu, Senior Consultant The Connector & Partners
Comunicare și branding (Communicating Value)
11 mai 2012 - Emanuel Martoncă, Director de Marketing Coriolan
Vânzări și aspecte financiare (Capturing Value)
12 mai 2012
Mai multe detalii despre cum puteți aplica găsiți aici, aveți timp până pe 15 aprilie să vă faceți o echipă. Dacă aveți o idee bună în cap ar fi păcat să nu aplicați, nu se știe ce oportunități pot apare pentru participanți.
Multe like-uri, putine comentarii. Programul suna bine, problema e sa ajunga la cei care chiar au idei si sa ii convinga ca merita sa se inscrie. Noi romanii nu prea suntem obisnuiti cu trainingurile de genul asta.
Andrei, tocmai acesta este si motivul pentru care am initiat acest proiect: pentru ca nu sunt suficiente de multe initiative de acest gen, astfel incat sa fim obisnuiti cu ele.
Se mai organizeaza ceva de genul anul asta? Initiativa a fost una deosebita si ma gandesc ca merita repetata.