fbpx

Bannere expandabile, acum si prin Google Adsense

Nu doar romanii incep sa foloseasca bannerele mari, expandabile, tot mai mult. Google anunta acelasi lucru, deocamdata doar pentru advertiserii din S.U.A:

  • Ads will expand only after a user clicks and interacts with the ad. Mouseovers or rollovers won’t trigger the ad, in order to prevent accidental expansions.
  • An expandable ad won’t expand more than double its width or height.
  • Once expanded, the ad will appear as a layer over the page content so that your content will not be modified or shifted in any way.
  • The user may close the expanded panel at any time.

Sa analizam un pic. Youtube consuma enorm si nu produce inca bani la nivelul asteptat. Google plateste publisherii cu 1 cent sau chiar mai putin pentru clicurile prin Adsense, cel putin la noi. Advertiserii vor bannere tot mai mari, in speranta ca lumea va reactiona mai bine la mesajele transmise. E logic ca Google sa ofere bannerele expandabile pentru a lua mai multi bani pe ele, insa consumatorul final oare ce parere are? Aaa…pai noi suntem consumatorii finali, de obicei. Fuck, e cam nasol.

Bine ca inca nu a bagat Google si pop-up-uri prin Adsense. In ritmul actual, in curand bannerele vor fi de 1024 pe 768, acoperind tot ecranul. De fapt, cred ca ar fi mai util sa renuntam la site-uri complet si sa ramanem doar cu bannerele, eventual informatiile pe care le cauta utilizatorul sa fie ingramadite undeva pe margini, cu scris mic de 4. Important e bannerul.

Totusi, in afara bannerele afisate in functie de preferintele individuale ale utilizatorilor devin tot mai apreciate, chiar de catre utilizatori. Poate ca solutia reclamelor online nu tine de cantitate, ci de calitate si targetare.

Via Piticu

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *