Bergenbier a revenit, cu Ziua Barbatului si o campanie dedicata ei, pentru 5 Mai, de data aceasta la extrem, adica vor sa legalizeze Ziua Barbatului. ( daca initiativa va avea succes sau nu, conteaza mai putin, important e efectul creat in jurul brandului )
Totusi, anul trecut erau spoturile mai amuzante, mai captivante, cel putin asa mi se pare mie!
„E dreptul nostru” nu mi se pare destul de atractiv pentru a intra in „folclor”, plus ca este o afirmatie destul de riscanta. Cine stie ce drepturi vor cere fetele dupa aceea…
Se mai putea lucra la scenariu. Ok, Bergenbier nu e pentru segmentul premium, dar trebuie sa rezumam Ziua barbatului doar la bere, fotbal, femei? Eventual mai adaugam niste mici la gratar, cine stie…
[…] MariusSescu | Manafu Posted in blog | […]
[…] este de la Bergenbier si este dedicata promovarii Zilei Barbatului – 5 mai. (asta am vazut-o la Marius Sescu pe blog) A doua reclama este de la Prigat – Mai mult fruct, mai multe […]
[…] Campania Ziua Barbatului, de la Bergenbier – Aveam o impresie buna despre campnaie, ideea pe care s-a mers era ok, dar in momentul in care am vazut componenta de promovare online, mi-am schimbat parerea despre […]
[…] Stejar la adresa campaniei “Ziua Barbatului“, initiata de Bergenbier. O replica pe masura, as spune eu! Ironiile fine nu isi mai au […]