fbpx

Cava D’oro reloaded

6 Comentarii

  1. Primul a fost gandit…acum e tras de par…

    Acum sincer…cum sa iti clasifici deja clientii? Adica „o picatura de stil in viata ta de taran”…

  2. spoturile au mare putere de viral, dar ca orice viral riscul e sa atragi doar atentia fara sa sporesti vanzarile

  3. Ca viral, e f tare ca uite cum circula. Dar ma indoiesc ca multi dintre cei de pe-aici sunt in target… si, asa cum am spus si eu la mine pe blog, mi se pare aiurea oricum sa faci misto de targetul tau pana la urma… Prima reclama era geniala pt. festivaluri si pt branding, dar atat. La eficienta, nu cred ca face mare lucru. Al doilea spot e cam fortat… e la moda sa faci serie de reclame, dar uneori nu prea merge.

  4. parerea mea: nu e viral.

    Orice spot circula intr-o anumita limita dar nu cat sa devina viral, chiar si la „Noaptea Devoratorilor de Publicitate” si nu stiu daca chiar asa de multe virale sunt in spectacolul acela.

    E dor un spot dintr-un serial, are un tag (Ce vrei ba! Niste tarani”) si-atat.

    Nici macar cel de la Omniasig (Ketchup) nu a reusit sa devina viral sau toata pleiada celor de la Propaganda cu Furazolidon si ale lor Povestiri Stanjenitoare

    Un exemplu ar putea fi (repet: ar putea fi): Altex – „Ala negru de respira greu…” sau „Betmen! Betmen!”

    Legat de partea a doua la Cava D’oro… sustine ce se zicea mai devreme: cam tas de par. Deh! Fulgerul nu loveste de doua ori in acelas loc iar Papaya Advertising si-a intarit renumele de agentie mediocra. Cate din spoturile lor: CEC – Elvis, Negro 2000 – Porc sau Serialul pt Alexandrion Grup, v-a ramas pe scoarta? Oricum, cu un import de copywriteri se poate si mai bine, tot au plecat de la Leo Burnett o caruta de talente doar penru ca Orange a dat bir cu fugitii din portofoliul lor.

    La final ma inclin!

    Ionut Calugaru

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *