fbpx

Dacă lucrați la realizarea unui site pentru afacerea voastră și nu știți ce elemente ar trebui să includeți pe prima pagină, prezentarea de mai jos vă oferă sugestii utile, cu explicații pentru fiecare element. Evident, prima pagină nu trebuie să conțină de toate pentru toți, că așa vrea șeful, tendința este less is more, deci luați în calcul doar ceea ce este necesar și util pentru clienți.

Nu are sens să includem pe prima pagină secțiunea de blog, dacă vom scrie un articol la 6 luni. Nu ajută să punem în meniul de navigare linkuri către toate paginile și secțiunile, ci doar către cele utile cu adevărat, mai ales pentru vizitatorii noi. Și dacă nu puteți rezuma ceea ce oferiți voi clienților într-o singură frază, vizibilă pe homepage, probabil că aveți nevoie de un copywritter.

A, și vă rog eu, încetați cu testimonialele copy paste fake, mai ales cu cele unde pozele clienților sunt poze stock de pe net. Știu de Fake it ’til you make it, dar nimeni nu le mai crede, dacă vreți testimoniale pe bune încurajați clienții să posteze recenzii pe pagina de Facebook și încorporați-le direct pe site, într-o secțiune dedicată.

Lasă un comentariu