fbpx

Diferenta intre reclama si realitate

Vaibhav Bedi, un indian de 26 de ani a dat in judecata compania Unilever. Motivul – tipul a folosit timp de sapte ani produsele Axe dar nu a reusit sa agate nici o femeie. Saracul…

“I used it for seven years but no girl came to me.”

Stiti cu totii reclamele pentru Axe, care te fac sa crezi ca doua jeturi de spray iti aduc toate femeile la picioare. Cred ca cele mai exemplificative sunt asta si asta. Noi ne dam seama ca niciodata nu se va intampla ca in reclame, insa indianul asta chiar pare sa fie convins ca da.

Morala: asa se intampla cand promovezi calitati inexistente ale unui produs. Undeva, candva, un nebun va crede ca ele chiar exista si te va da in judecata pentru ca l-ai mintit. Astept si primul proces pentru Rexona intentat de o femeie careia transpiratia i-a stricat reputatia. Sau ceva asemanator.

Recomandă

3 Comentarii

  1. Unii chiar nu au ce face. Personal il inteleg, tipul e frustrat dar ce ma intriga pe mine, citind reportajul, este ca nu stiu cum isi evalueaza daunele psihologice. Care este procedeul?

  2. Pai mama masii de reclama… nu trebuie sa fii foarte inteligent sa realizezi ca e o exagerare voita (sau mai bine zis pe fata). Ar fi culmea sa castige, pentru ca s-ar crea un precedent in urma caruia majoritatea reclamelor ar putea fi date in judecata pe acelasi motiv.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *