fbpx

Femeia din tine vrea un Clio Cosmopolitan?

Am vazut ca a aparut la TV o reclama pentru Renault Clio, mai exact pentru o serie limitata, destinata femeilor. (Cosmopolitan e destul de sugestiv nu? )

Am condus un Clio o perioada, si sincer, niciodata nu mi s-a parut o masina care i s-ar potrivi unei femei. Trasaturile nu o definesc ca fiind o masina feminina, iar interiorul nici atat, accentul fiind pus pe utilitate si simt practic, ceea ce de multe ori conteaza prea putin in rationamentul unei femei care isi alege o masina. In plus, cate femei ati vazut la volanul unui Clio? ( excludem masinile de serviciu si cele de familie )

Probabil de acelasi lucru si-au dat seama si cei de la Renault, care au venit cu aceasta campanie tocmai pentru a creste vanzarile in cadrul segmentului feminin al populatiei. Daca vor reusi, vom vedea dupa incheierea campaniei.

De remarcat ca odata cu lansarea Clio Cosmopolitan, a fost lansat si site-ul cliocosmopolitan.ro, care se vrea a fi atat o zona de prezentare virtuala a masinii, cat si un spatiu unde utilizatoarele pot socializa prin intermediul chat-ului ( un nou trend in promovarea online a brandurilor ) si pot castiga premii. Desi se spune ca site-ul nu este destinat doar femeilor, nu cred ca este vreun barbat care va intra pe site, din moment ce la intrare pe site esti intrebat: Tu ce fel de femeie esti?

Una peste alta, o campanie buna de promovare, desi instinctul masculin imi spune ca in aceasta campanie, noi, barbatii, am fost marginalizati si folositi, pentru a se atinge scopul. Feminizarea unei masini preferate cu preponderenta de barbati!

Va las cu spotul TV – Clio & Cosmopolitan

Update: Multumita lui Alex, avem si melodia din spotul Clio&Cosmopolitan, multi m-au intrebat de ea. Sa o facem ringtone la telefon?

Descarca de AICI

Recomandă

9 Comentarii

  1. melodia nu a fost compusa special pentru spot ….este un cover dupa shirley temple “song and dance”. oricum multumim celui care a publicat varianta noua pentru a putea fi descarcata!

  2. Acum serios, chiar nu vreau sa fac caz de cee,cum si in ce masura “conteaza in rationamentul unei femei”, dar sincer: cate femei crezi ca au achizitionat un Lamborghini Miura sau un Ferrari Enzo? Banuiesti, ca si mine de altfel, ca preponderent targetul lor au fost barbatii? Si daca raspunsul e da, crezi ca pot fi definite “prin utilitate si simt practic”?
    Cred ca postul tau e destul de corect, in masura in care extragi (ca pe o masea gaunoasa) rationamentul pe care ti-l reprosez eu. Nu de alta, dar cand vine vorba de procentul detinut de ratiune in alegerea unei masini, de regula barbatii se agita ca niste catelus pt 2 cai putere in plus sau jante cromate in defavoarea unui porbagaj cu 10 l mai mare… Cred eu.. TU?

  3. Eu ma refer la piata tinta a acestei masini, nu la piata masinilor in general.

    Nu poti compara Clio cu Lamborghini, asa cum si porcesul de alegere in cazul lor nu poate fi comparat ( nevoie vs prestigiu, reputatie vs bani etc )

    Clio este o masina pentru cei care au nevoie de un mijloc de transport, nu prentru cei care vor sa se dea in stamba. Femeile de obicei tin mai putin cont de utilita, ci iau in calcul aspectul masinii. Parerea mea.

  4. Eu am dat acest exemplu ca generalizare care sa raspunda generalizarii tale. Si daca te uiti atent am incheiat cu +-2 cai putere sau jante cromate ca argument paticular pt o masina “de oras”. Acuma eu incercam s-ti explic ca desi sustineam postul, generalizarea mi se parea ca dauneaza rationamentului… dar en fin. Adica de gustibus.. Adica intelegi ce vrei, sau alegi ce sa nu intelegi

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *