Când vine vorba de reclamele care apar în newsfeed pe Facebook, mulți merg pe ideea că au nevoie de o imagine frumoasă, eventual ceva care să aibă legătură cu domeniul lor de activitate și cam atât.
În realitate, imaginile contează enorm de mult, nu doar textul. De asta pentru orice reclamă e bine să experimentezi cu mai multe imagini diferite, și ulterior să promovezi doar acele reclame care generează cele mai multe afișări/clicuri/conversii cu un cost cât mai redus pe conversie.
Exemplu concret: reclamă pentru o clinică stomatologică. Același text, aceeași perioadă, 3 imagini diferite: prima a generat 15000 de afișări și 500 de clicuri, a doua 600 de afișări și 6 clicuri, a treia 1900 de afișări și 38 de clicuri. E clar că trebuie să păstrăm doar prima imagine și să le oprim pe următoarele 2, deși dacă le compari din punct de vedere vizual diferențele nu sunt mari.
Concluzia e simplă, când realizați reclame cu imagini testați testați și optimizați.
P.S: da, dacă puteți încercați să nu folosiți fotografii stock în reclame, ci fotografii reale.
In prima imagine zâmbetele par mai autentice, poate de aia sunt și clicurile mai multe.
Lucrurile sunt mai complexe, pe Facebook am discutat mai mult. https://www.facebook.com/mariussescu/posts/10206050543237052?pnref=story