fbpx

Infografic: mituri despre sharingul în rețelele sociale

Majoritatea share-urilor în rețele sunt realizate prin metoda copy/paste pe smartphone-uri, brandurile care folosesc un domeniu personalizat pentru a scurta linkurile lungi au cu 25% mai multe clicuri, intervalul luni-vineri e perioada când oamenii interacționează cel mai mult cu conținutul postat, iar persoanele în vârstă sunt mai receptive la conținutul postat decât tinerii. Mai multe detalii în continuare.

social-sharing

Găsit aici.

Recomandă

4 Comentarii

  1. Nu stiu altii cum sunt, dar eu aproape ca nu am nici o incredere in url-urile scurtate. Stiu ca le poti verifica, dar eu le vad ca pe o problema, nu ca pe o rezolvare.

    Nu stiu cum de sunt mai multe share-uri pe Tw in defavoarea G+, chiar daca cel din urma este destul de nou si exista zeci de mii de conturi inactive.

    • Uneori nu te poți descurca fără url-uri scurtate, plus că majoritatea bloggerilor nu știu să își seteze un domeniu special pentru asta.

      La americani Twitter e aproape la fel de popular ca Facebook, nu e doar o jucărie pentru pasionații de online.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *