Majoritatea share-urilor în rețele sunt realizate prin metoda copy/paste pe smartphone-uri, brandurile care folosesc un domeniu personalizat pentru a scurta linkurile lungi au cu 25% mai multe clicuri, intervalul luni-vineri e perioada când oamenii interacționează cel mai mult cu conținutul postat, iar persoanele în vârstă sunt mai receptive la conținutul postat decât tinerii. Mai multe detalii în continuare.
Găsit aici.
Nu stiu altii cum sunt, dar eu aproape ca nu am nici o incredere in url-urile scurtate. Stiu ca le poti verifica, dar eu le vad ca pe o problema, nu ca pe o rezolvare.
Nu stiu cum de sunt mai multe share-uri pe Tw in defavoarea G+, chiar daca cel din urma este destul de nou si exista zeci de mii de conturi inactive.
Uneori nu te poți descurca fără url-uri scurtate, plus că majoritatea bloggerilor nu știu să își seteze un domeniu special pentru asta.
La americani Twitter e aproape la fel de popular ca Facebook, nu e doar o jucărie pentru pasionații de online.
Infografic: mituri despre sharingul în rețelele sociale http://t.co/b6mcczl3yR
Infografic: mituri despre sharingul în rețelele sociale http://t.co/sdi6kETTdK http://t.co/vb4riosuuw