13
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
trackback

Pizza fără branding http://t.co/gTJoL5jO

claw
Vizitator
claw

si totusi, supravietuiesc cumva…
oare chiar sunt multumiti acei patroni de situatia lor generala? nu imi pot imagina ce e in mintea lor.

dar acum, sa o luam pe de alta partea, sunt “branduri” care fara sa acorde prea multa importanta marketingului o duc mai bine decat altii ce se zbat rau de tot…

trackback

De aia e bine să investeşi în imaginea companiei. http://t.co/zc1i1Cyh

Catalin
Vizitator

Daca tot ai deschis subiectul pizzeriilor, cea mai tare mi se pare Blue Viking din Brasov. Au un super pliant/meniu au o sigla care mie imi place, preturi decente. As cumpara o franciza la ei, daca as avea bani.

Legat de subiect, as alege oricand un brand slab decat un no-brand.

tudor.c
Vizitator

Nu mai comand de nicaieri pt. ca pur si simplu nu-mi place ce primesc. La Real am dat peste singura pizza care-mi place. Astepti 15 minute si-i iei direct din cuptor.

tudor.c
Vizitator

Si o iei*

andrei
Vizitator

Interesant ar fi de precizat ce înseamnă un un brand slab şi un brand puternic, căci pentru mine faptul că unul care o pizzerie şi un site plus pliante nu mă ajută să “simt” brandul, pt ca tot 45 de minute stau flamînd până vin aia, iar cât priveşte “Cine îmi garantează mie că dacă mă îmbolnăvesc după ce comand pizza de la ei găsesc firma ca să o trag la răspundere?”, dacă firma are site si pliante ce te face să crezi că poţi să-i tragi cumva la răspundere?

andrei
Vizitator

nu stiam ca brand = imagine propie. Notat. Din cate stiu eu un dealer auto e doar “societate abilitată sa comercializeze vehicule noi” şi faptul că vinde autoturisme de la o anumită marcă de la un anumit brand din piaţa auto e altceva. Brandul ajută în a diferenţia obiecte/servicii de valore şi calitate asemănătoare, ştii vorba aia “Brandurile de produse tin de produse. Brandurile de servicii tin de oameni” iar asteptarile pe care le avem depind doar de noi. La o pizza ce asteptare sa ai?.. sa fie mai ieftina, mai rapid servită, mai bună şi să nu mor de… Citește tot »

andrei
Vizitator

Întîmplarea a făcut să dau peste articolul recomandat înainte de răspunsul tău. MUlţumes, idee e că eu nu prea cred în chestia cu creearea de brand, mi s epare un obiectiv foarte puţin palbile cu un consum de resurse finaciare destul de mare si rezultate neconcludente. Este corect şi faptul ca nu am văzut nicodată un plan sau o strategie de dezvoltare a unui brand. Eu lucrez într-un domeniu foarte pragmatic,unde lucrurile sunt doar alb şi negru – în sesnul că nu poţi filosofa: şurubul e şurub nu e altceva, iar să te duci la un superior să ceri un… Citește tot »

Sunshine
Vizitator

Eu nu cred ca as cumpara. La mine ambalajul vinde si cred ca daca patronii investesc in publicitate investesc si in calitatea serviciilor.