fbpx

O plimbare cu noul Volkswagen Passat B8

Cu un secol și ceva în urmă, deci vreo 14 ani mai exact, după ce am condus timp de vreo 2 luni mașina instructorului, o Dacia 1310 cu volan cauciucat care îți lăsa urme când trebuia să rotești volanul, am luat carnetul de conducere și am trecut la nivelul următor, mașina familiei, pe atunci era un Golf 2 pe care l-am băgat prin toate gropile, până mi-am făcut rodajul. Principala diferența care mă încânta pe mine la Golf față de Dacie era servodirecția, nu aveam nevoie de toată energia pentru a lua o curbă.

De atunci am mai trecut de câteva ori la nivelul următor, pe diferite mașini, proprii sau de la firmele pe unde am lucrat. În momentul de față sunt ok, conduc un Opel de care încă sunt mulțumit, dar parcă mi-aș dori să trec iar la un nivel mai sus, în 1-2 ani. Cam asta am simțit când m-am urcat azi în noul Volkswagen Passat, că ar putea fi următorul nivel. Nu am acum 22 și ceva de mii de euro, de la cât pleacă varianta de start, Trendline, dar și dacă i-aș avea…

În Bacău puteți testa mașina la Cybernet Auto Center, până pe 30 ianuarie au un eveniment special, Passat Driving Days.

Eu am condus azi varianta ComfortLine, 2.0 TDI. Nu o să vă zic că m-a dat pe spate scaunul în care stai ca un rege, poziționarea butoanelor la bord sau suspensiile foarte bune, care m-au ajutat să nu simt gropile prezente peste tot la noi. Nici motorul cu 150 de cai putere, care ajunge de la 0-100 de km în 8.7 secunde și scoate în jur de 7% consum mixt, din ce zice producătorul.

Dar mi-a plăcut la nebunie cutia automată și sistemul de asistență la parcare. Aveam impresia că automata e utilă doar la drum lung, dar am constatat că ajută enorm și în oraș, pentru un condus relaxat, deci următoarea mașină, care va fi și când va fi, trebuie să aibă cutie de viteze automată.

În plus, finisarea interioară la noul Passat desăvârșită, targetată pentru oamenii de afaceri, și e peste ceea ce găsiți de obicei la clasa medie. Dar puteți testa singuri mașina, dacă vreți să vă convingeți, iar pentru un test drive detaliat, fotografii și alte picanterii intrați pe ProMotor.

M-am uitat și la varianta break (Variant) în showroom, dar recunosc că tot sedanul îmi face cu ochiul.

Reclama de prezentare oficială a noului model e mai jos. Apropo, aveți 20.000 de euro în plus prin casă? Pun eu diferența. 🙂

Recomandă

3 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *