Portalurile pentru femei – o sursa buna de venit?

Este stiut ca, la nivel mondial, numarul femeilor este mai mare al barbatilor. Si se stie ca majoritatea femeilor cauta pe Internet informatii despre moda, frumusete, cosmetice, sanatate, retete de slabit, retete culinare! Sau cel putin asa gandesc multe companii, atunci cand, pentru a isi diversifica portofoliul, mai lanseaza un portal destinat special femeilor.

Pe el gasim de obicei informatiile de mai sus, si doar atat! In Romania, competitia e destul de acerba, avem kudika, egirl, elady, si sa nu uitam nou lansatul ( cu scandal ) feminis! Mi-a placut la feminis mai ales comunicatul de lansare:

Femeile „professional” cu virste intre 20 si 40 de ani au, de cateva zile, o noua destinatie pe Internetul romanesc: primul portal de tip web 2.0 pentru femei din Romania, interactiv si concentrat pe comunitate, Feminis.ro.

In afara batalia e si mai mare, ultimul intrat in joc fiind Yahoo, cu Shine, care se vrea un portal dedicat femeilor cu varste intre 25 si 54 de ani, cu rubrici ca stil de viata, frumusete, entertainment, sanatate, astrologie, activitati parentale sau relatii. De asemenea, vizitatoarele vor putea sa-si faca blog pe Yahoo Shine, precum si o pagina personalizata, similara cu cea de pe Facebook ( sau HI5 ). Continutul va fi din revistele traditionale pentru femei, dar se va crea si continut propriu, conform declaratiilor proprii.

Deci peste tot se merge pe aceeasi idee, hai sa prostim femeile, sa le dam ceva de citit. Ele vor fi atrase de acelasi continut reciclat, mutat dintr-o parte in alta, noi vom avea trafic, vom vinde publicitate pe site la un pret bun, deci toata lumea e multumita.

Eu stau totusi si ma intreb, cat vor mai inghiti femeile asta, cate chiar vor fi atrase de aceste portaluri web 2.0? Oare femeile nu isi doresc sa stie ce telefoane au mai aparut? Sau cum se shimba o roata la masina? Sau poate chiar cum sa isi aleaga o masina? Se multumesc ele cu informatiile “la gramada”?

Personal, consider ca viitorul pe Internet va fi segmentarea, oferirea de informatii unice, diferite. Da stiu, asta o spun si creatorii acestor site-uri, dar continutul unic de pe ele lipseste. Gasim aceleasi rochite, hainute, aceleasi sfaturi expirate despre cum sa slabesti, horoscop, s.am.d. Pana cand oare vor mai avea succes aceste site-uri?

Pentru ca femeile “profesional”, care stiu sa se foloseasca de Internet, sigur nu mai sunt atrase de aceste portaluri feminine! Vor altceva!

Articol inspirat de Daniela si Blog 2.0.

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
6 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
ana

sunt chiar foarte plictisitoare… oricum promoveaza chestii generale…pe care toti le stim si gasim aceleasi texte preluare si etc…. 🙂 bine ca sunt site-uri internationale mai interesante 😉

Mystique

femeile nu sunt mai multe decat barbatii

Mystique’a scris ultima data..’3 bloguri

Marius Sescu

Ana, corect.
Mystique, dovezi ceva? La nivel mondial vorbind.

A.Faith

cam generală abordarea asta. totuşi, femeile încă n-au fost “exploatate” aşa cum trebuia în online. imho, puţine site-uri/portaluri pot fi cu adevărat numite “cu şi pentru femei”. zoso a scris o chestie interesantă despre asta, legat de această “nişă”. întâmplător sau nu, a scris în aceiaşi perioadă în care am publicat primul articol pe noul blog destinat fetelor şi femeilor 🙄

A.Faith’a scris ultima data..’O nouă membră în echipa Dulce-amarui

Marius Sescu

A.Faith – e generala, pentru ca am vrut sa corelez ce e la noi cu lansarea Shine.

Ai dreptate, dar din pacate, la noi, portalurile auto-proclamate “pentru femei” sunt ca ciupercile dupa ploaie. Si cum in ultima perioada ploua des…

[…] In conceptia mea, atat revistele pentru femei cat si portalurile online focusate pe acest segment se zbat ca sa supravietuiasca, deoarece nu ofera nimic nou, vin cu acelasi continut, remixat si reasezat in diferite forme: cum […]