fbpx

Reclama: Senzatii tari. Romanesti

Am vazut azi ca a aparut o noua reclama pentru ciocolata Rom. Desi nu e vorba de un rebranding, observ totusi o usoara modificare in atitudine, si in slogan.

Daca pana acum sloganul era „Senzati tari din 1964”, acum s-a ajuns la „Senzatii tari. Romanesti”. Si pentru ca nu era de ajuns, observ o modificare si in ideea care sta la baza spoturilor. Daca pana acum se facea corelatia intre batonul de ciocolata si comunism (in a funy way ), acum s-a trecut la asocierea ciocolatei cu alte elemente ale specificului romanesc, mai actuale: manelele. Desigur, se incearca si accentuarea puternica a faptuui ca Rom este un brand romanesc.

Imi dau seama ca spotul a fost conceput in ideea de a fi funny, dar poate se incearca si atragerea unei noi categorii de consumatori. Deja imi imaginez baietii in tramvaie cu telefoanele pornite pe manele, muscand dintr-un baton Rom. 😀

Spotul:

Via Olix

Recomandă

16 Comentarii

  1. pwla calului de reclama .. senzatii tari . ROMANESTI ! .. si in fundal o manea .. nu stiu cum vi se pare voua da` mie mise pare foarte „funny” . Si ne mai miram ca ne fac astia de afara tigani .. mda

  2. Manelistul ce apare in clip face legatura cu romanul pe care suntem nevoiti, multi dintre noi, sa il toleram.

    Ciocolata e prezentata ca o alternativa, ca o scapare. De asta mi se pare funny, pentru ca au reusit sa creeze o reclama cu priza la public (un viral chiar), care satirizeaza anumite aspecte din mediul romanesc. Punct!

  3. Si ce ti-au facut manelisti de ai urasti asa d mult?Pana la urma maneaua e un gen d „muzik”k oricare alta……

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *