fbpx

Spiritul de turma

Ieri auzeam la radio o reclam la un ziar, care imi spunea ceva de genul:

237.000 de cititori nu au cum sa greseasca, citeste ziarul….

Merg pe strada, si vad panoul de mai jos:

Deja sunt cifre mult mai mari, 3 milioane de clienti. 😯 Reclamele acestea caracterizeaza foarte bine spiritul de turma al romanilor. Adica, Gica are masina, de ce sa nu am si eu? Popeasca si-a luat parfumul X, hai sa imi iau si eu. Ia-ti si tu, ca se poarta?
Si oameni din publicitate stiu asta, si mizeaza pe asta in atragerea clientilor. Si inca mai functioneaza, dar oare pana cand?

In Occident, accentul in reclame se pune tocmai pe individualism, pe diferentierea fata de ceilalti.
La noi, o sa mai treaca mult timp pana romanul o sa invete sa gandeasca singur, si nu doar sa se lase purtat de val!

Recomandă

5 Comentarii

  1. […] Ieri auzeam la radio o reclam la un ziar, care imi spunea ceva de genul: 237.000 de cititori nu au cum sa greseasca, citeste ziarul…. Merg pe strada, si vad panoul de mai jos: Citeste articolul intreg: Marius Sescu […]

  2. […] Spiritul de turma Ieri auzeam la radio o reclam la un ziar, care imi spunea ceva de genul: 237.000 de cititori nu au cum sa greseasca, citeste ziarul…. Merg pe strada, si vad un panou. Deja sunt cifre mult mai mari, 3 milioane de clienti. 😯 Reclamele acestea caracterizeaza foarte bine spiritul de turma al romanilor. Adica, Gica are masina, de ce sa nu am si eu? Popeasca si-a luat parfumul X, hai sa imi iau si eu. Ia-ti si tu, ca se poarta? 1 punct comenteaza! . de mariussescu la: 09/01/2008 13:05:22 modifica . semnaleaza […]

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *