E fain spotul, dar si conceptul din spatele lui! Facut de masteranzii de la marketing, FEAA, Alex Negru si Alex, de la Rofilco. Rofilco sunt cei care au realizat spoof-urile cu Budai Beer, pentru cei care se uita ciudat la insirarea de nume.
Imi amintesc ca si noi tot cu Rofilco am colaborat, cand am facut spoturile noastre de campanie pentru studiile PSM. Ce vremuri…
aiurea… 🙁
Mie unul nu prea imi place spotul. Nu comunica ideea campaniei prea bine. Nu vad nici un substrat strategic. Amestecul social nu o sa fie niciodata acceptat si rasismul latent nu va disparea niciodata drept urmare a acestor mesaje. Eu cred ca tot mesajele bazate pe emotie negativa merg mai bine. Parerea mea!
imi place spotul!
Ma bucur Marius ca iti place.
P.S. ma jucam pe blogul meu cu un plugin care sa puna automat link pe anumite cuv cheie (pt seo) si la cuv „marketing” este pus link spre firma mea. zic asta ca sa fie totul clar si daca tu vrei, poti sa scoti linkul de la tine, sa nu se inteleaga altceva. (am sa scot si eu pluginul pt anumite cuv , sa sa nu se mai creeze confuzii).
Alex, nu imi pasa daca se intelege altceva.
Mono, trebuiau sa puna niste tigani batuti ceva? 🙂