fbpx

Status Pimp dă viaţă statusului tău de Yahoo! Messenger.

X3 Studios a lansat o aplicatie interesanta prin care utilizatorii pot afisa in statusul de la Yahoo messenger reclame sau feeduri RSS. Feedurile RSS pot fi cele preferate ( reclama pentru blogul personal de exemplu) sau cele recomandate in aplicatie. Mai multe detalii.

In functie de numarul de prieteni din lista de messenger si de frecventa schimbarii statusului se pot castiga intre 10 si cateva sute de euro pe luna, cel putin teoretic. Pentru 300 de prieteni carora le este afisata o reclama in status la 5 minute, timp de 10 ore pe zi ( cat esti conectat) calculatorul indica 100 euro suma castigata. Cunosc persoane care au 1000 de prieteni in lista de yahoo messenger (nici eu nu inteleg de unde…) deci presimt ca vor apare destui afaceristi de ocazie prin listele noastre.

In curand aplicatia va functiona si pe Skype şi Google Talk. Probabil va urma atacul asupra Twitterului.

Aplicatia e interesanta, nisa de piata e libera deocamdata, practic e prima retea de reclame targetate pe utilizatorii de mesagerie instant. Va promit insa ca daca prind vreunul din lista mea cu reclame in status l-am sters.

Update: se pare ca tehnologia din spate nu e unica, cel putin feed-ul RSS in statusul de la messenger.

Folosesc messengerul pentru a pastra legatura cu prietenii, nu pentru a fi asaltat si acolo cu reclame!
Via Krumel

13 Comentarii

  1. De fapt mie mi se pare foarte interesant. Eu oricum folosesc statutul sa fac reclama la chestii, ca sunt site-urile mele sau altele o fac si e pe gratis. Daca ajung sa primesc si bani pentru asta e buna de tot treaba.

    Ca sa nu mai spun ca reclama e bine tragetata. Adica acolo la prieteni spui ce le place lor. Si eu imi cunosc prietenii din lista de messenger si stiu exact de ce sunt interesati. Asa ca reclamele merg direct unde trebuie. Cei care imi citesc statutul nici nu vor sti ca e reclama.

  2. Cand te vei trezi vorbind singur pe messenger cred ca o sa iti schimbi parerea. Statusul ar ajunge astfel aproape la fel ca mass-ul trimis frecvent celor din lista de prieteni.

  3. Pingback: Status Pimp - la produs ilegal | Marius Dima

  4. Razvan, nu cred ca publicul tinta se apuca sa faca calculele tale. Ei stiu ca pot castiga mai mult decat zero barat frecand menta pe messenger si le ajunge asta.

  5. Depinde si de cum vor fi facute reclamele/recte – statusurile. Daca nu vor fi invazive, daca nu vor fi prea evidente, isi iau ceva clickuri. insa in momentul in care vad ca unuia i se schimba statusul din 5 in 5 minute si numai cu call to action-uri de genul Vino si tu! Pentru ca…numai….etc, ala e mancat. Poate sa-si scrie in status ca are nevoie de sange grupa X, ca nu-l mai ia nimeni in serios…chiar sunt curios de evolutia chestiei. Nu cred in ea – de fapt, nu cred in bunul simt al advertiserilor/si deopotriva al hulpavilor de useri care se vor ingramadi sa afiseze sute de statususri sa mai bage un cent pe teava. Vad insa aplicatia cu un real potential in zona de activism. Cu conditia sa fie bazata pe volutariat =))

    • Tu te referi la fabula cu ciobanul care striga lupul, right?

      Cam la asta ma gandeam si eu.
      Apropo, sunt curios cam ce texte crezi ca vor apare la status. Ma refer la exemple concrete, pe produse.

  6. cred ca vor fi axate pe landing, nu pe sales message. daca incerci sa vinzi in status produsul, adio click. ma gandesc ca ai la indemana si mai putine caractere decat in cazul adwords…si asta va ingreuna misiunea copy-ului. bine, si mai sunt o gramada de alte lucruri care ingreuneaza eficienta. paradoxal, faptul ca cei din lista cunosc “emitatorul” – va face deghizarea mesajului publicitar si mai grea, iar “tradarea” pe care o vor descoperi in landing va fi considerata un afront de foarte multi…lista de mess e ceva personal, deci ar trebui tratat cu atentie sau, macar, cu moderatie…in cazul in care nu este o chestie personala, poti sa dai bann fara nicio mustrare de constiinta.  sunt insa foarte curios, mai ales din punct de vedere “fenomenologic”. cred ca chiar din esecul unui astfel de demers sunt multe de invatat. asa ca daca afli mai multe…eu unul sunt pe receptie.

    • Cand incep sa apara in lista de ym statusurile te anunt.
      Si eu ma gandeam tot la reactia psihologica, desi cred ca cei de 14-15 ani nu mai percep messengerul la fel ca noi, sunt mult mai deschisi, isi adauga sute de contacte etc.

  7. O idee isteata, excelenta chiar, desi nu stiu daca se va castiga ceva cu ea.
    Zici ca nu esti de acord, nu pentru ca te enerveaza reclamele. Ei bine, si pe utilizator il sacaie reclamele insistente (intra pe gsp.ro sau pe realitatea.net, cancan.ro sau alte siteuri de genul).
    Faptul ca eu afisez un status, fara sa te oblig pe tine sa dai click mi se pare cel mai de bun simt. Nu te oblig, nu te fortez si bineinteles nu te sacaie faptul ca in loc de “Ascult radio 21” scriu “cumpara o periuta de dinti”. Sau cum fac mai nou astia, dupa status scriu www, doar pentru a aparea statusul evidentiat cu albastru.
    Va promit insa ca daca prind vreunul din lista mea cu reclame in status l-am sters.” Exact asa zic si profesorii nostri la examene… mi se pare cam deplasat sa condamni o forma de publicitate, indiferent cat de ciudata ar parea.
    O voi incerca doar sa vad cat de eficienta este metoda. Chiar si 100 de euro lunar ar fi excelenti pentru inceput, in conditiile in care tu nu faci chiar nimic. 🙂

  8. Nu condamn metoda, doar ca nu sunt de acord cu ea. Eu folosesc YM pentru discutii rapide pe care nu trebuie sa le trimit pe email. In cazul in care cineva din lista mea isi baga reclame la status, consider ca imi submineaza inteligenta.

    Statusul de messenger consider ca e ceva personal. E un lucru sa afisezi linkuri catre blogul tau sau catre un articol pe care il recomanzi si altul sa iti inchiriezi statusul pentru ca altii sa isi produsele prin intermediul lui.

    Cei pe care ii am in lista sunt acolo pentru ca vreau sa pastrez legatura cu ei, nu pentru ca imi doresc ca ei sa imi vanda ceva.

    Iti doresti 100 euro fara a face nimic? Mentalitate tipica a unui roman care nu are chef sa munceasca. De fapt faci ceva: iti induci prietenii in eroare, ei cred ca tu vrei sa le comunici ceva cand de fapt tu vrei sa scoti bani de pe urma naivitati lor. S-ar putea sa ramai fara prieteni pe YM…dar hei, vei avea 100 euro. Cu astia poti sa iti cumperi alti prieteni buni de adaugat in lista…

  9. Pingback: Bannere mai bune, nu mai mari | Marius Sescu

Lasă un comentariu