Sunt barbat si ma mandresc cu asta

Replica Stejar la adresa campaniei “Ziua Barbatului“, initiata de Bergenbier. O replica pe masura, as spune eu! Ironiile fine nu isi mai au locul, razboiul e pe fata de acum. Totusi, eu vedeam Stejar, ca segmentare a pietei, un pic deasupra Bergenbier. Probabil m-am inselat, si publicul tinta e cam acelasi.

Stejar – E dreptul tau, la o bere adevarata

Recomandă prietenilor!



15
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Carina
Vizitator

Tare. Eu vedeam Stejar sub Bergenbier… Dar na, nu-s in targetul lor

trackback

[…] se pare mie sau Stejar ataca pe fata Bergenbier?Via Posted by Carina at 12:07 AM Labels: Bergenbier, […]

Alina
Vizitator

Asta-i reclama curata ;)) Joke 😛

Jamilla
Vizitator

Stejar… hmmmhm… alt nume nu se putea?!?!

danni
Member

ca spot e mai misto ala cu cainele. in alta ordine de idei, cand vanzarile tale dau cu virgula si te apuci sa te legi de un produs care are 10 % din piata, pari de-a dreptul nesimtit!

Marius Sescu
Vizitator

Jamilla, berea are un continut ridicat de malt, e strong beer, numele sincer mi se pare indicat.

meme
Vizitator
meme

HA! Tare. Ma bucur ca mai sunt si barbati, nu numai blegotei printre noi 🙂
Ziua barbatului e in ficare zi.

Razvan Iancu
Vizitator

Numele e ok. Campaniile de pana acum au fost cam diluate si fara coerenta, de aceea si vanzarile foarte slabe. Oricum, era o bere de nisa. Acum vad ca nu prea vrea sa mai fie 🙂 Sau poate ramane nisa, daca ne gandim ca barbatii sunt minoritari (vreo 49% parca) 🙂

trackback

[…] Stejar are un spot dragutz, cu un catel care se lupta cu un stejar pentru teritoriu. Si mai recent am vazut un spot care mi-a atras si mai tare atentia, dar nu neaparat in sens bun. Stejar ataca direct Bergenbier si nu numai ca isi revendica Ziua […]

Marius Sescu
Vizitator

Cred ca au decis sa schimbe abordarea, tocmai datorita evolutiei de pana acum.

trackback

Sunt barbat si ma mandresc cu asta

Marius
Vizitator

Oups! e cam tampitzica ideea de reclama. Reclama in sine e foarte bine facuta dar tu, bere cu o cota de biata sub nivelul marii, sa te iei de o campanie dusa de un concurent care ar putea oricand sa iti dea lectii la vanzari e cam sinucidere.

Marius Sescu
Vizitator

Bergenbier nu da lectii la vanzari – e o bere care a mers pe o plaja mai larga de consumatori ca pozitionare, pret si abordare

Avand in vedere ca la inceput Stejar mergea pe sloganul “de esenta tare” care a devenit acum “noul teritoriu masculin”,e posibil ca si aceasta bere sa schimbe tactica de promovare.

trackback

[…] sunt eu in masura sa decid, dar aruncati si voi o privire. Avem spotul “Sunt barbat si ma mandresc cu asta”, pentru berea Stejar, care a aparut acum cateva zile! ( apropo, m-au sunat si imi livreaza baxul de […]

trackback

[…] cateva zile, aminteam de noul spot si noua campanie pentru berea Stejar. Ok, au schimbat abordarea, au modificat si berea, vor sa creasca cota de […]