fbpx

Am mai avut eu mici nemulțumiri legate de ING, cei de la suport le-au rezolvat rapid, dar banca asta e în continuare prima în preferințele mele când vine vorba de gestionarea banilor, pentru simplul motiv că ei fac tot ce se poate ca să nu mergi prea des la bancă, iar dacă ajungi la ei îți rezolvi treburile foarte rapid. Pe scurt, sunt cei mai apropiați de conceptul de bancă online în România. Ultimele 3 chestii pe care le-am pățit cu ei m-au convins și mai tare că sunt pe gustul meu.

1. Vinerea trecută eram la munte, văd în homebanking că Godaddy UK îmi luase 60 de lei de pe card. Un mărunțiș, Nu autorizasem eu tranzacția, nu primisem nici un email de la Godaddy, din ce știu eu nici nu aveam vreun cont activ la ei, dar ei au luat banii. Sun sâmbătă la 8 dimineața la suport ING, răspunde un tip rapid, îi zic povestea, îmi zice că vor anula cardul, iar pentru tranzacție vor investiga și vor returna banii în contul meu. Joi deja aveam banii în cont, deși Godaddy nu dăduse nici un semn, să îmi zică de ce mi-au luat banii, și de obicei durează 45 de zile până banca clarifică problema cu banca care a luat banii.

2. Luni dimineață merg la ING să cer un card nou, cel vechi fusese anulat. Mă pregăteam ca la alte bănci, să fac o grămadă de hârtii, cereri, să aștept o săptămână până vine cardul nou. Din fericire a durat 3 minute pe ceas, tipa mi-a eliberat un card pe loc, am primit PIN-ul prin sms și am semnat de primire pentru card. Atât.

3. Azi dimineață am primit email că au băgat autentificarea cu amprentă în aplicația de Android ING HomeBank, pe iPhone era deja implementată de ceva timp. În plus poți schimba numele de utilizator cu care te conectezi, în ce nume vrei tu. Autentificarea cu amprentă pe telefon rulează fin, doar pornești aplicația și pui amprenta.

Nu știu cum mai e cu comisioanele ING, nu cred că sunt mai mari sau mai mici ca la alte bănci, dar pe mine asta mă încântă cel mai mult, faptul că nu trebuie să interacționez prea mult fizic cu banca, să merg la bancă dacă vreau să autorizez un transfer către o persoană fizică cu cont bancar la altă bancă, să aștept o săptămână pentru un card nou, să pierd ore în șir sunând la suport dacă am o problemă. Sunt chestii mici, care adunate contează mult.

Tu ce bancă preferată ai în clipa de față?

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
15 comentarii. Tu ce părere ai?
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Raul
Raul
9 februarie 2017 16:24

Hey.  Eu vreau sa plec de la ing din cauza ca banii tinuti la ei nu sunt garantati de statul roman ci de cel olandez.  Chestia asta mi se pare un mare deal-breaker,  mai ales ca nu esti informat la dedchiderea contului.

In afar de detaliul asta “minor” conduc topul la internet banking,  din pacate

Alex
Alex
9 februarie 2017 16:43
Răspunde către  Raul

Da, statul roman pare mult mai de incredere decat cel olandez. Se vede asta din competenta generala cu care administreaza bugetul si din realizarile incredibile legate de infrastructura.

Ionut
9 februarie 2017 21:11
Răspunde către  Raul

Era mai bine la Caritas, nu?

raul
raul
9 februarie 2017 17:58

https://www.ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/dgs

Va invit sa gasiti linkul asta fara google pe site-ul ING 🙂

 

Corina
Corina
9 februarie 2017 19:54
Răspunde către  raul

@Ralu, am facut exercitiul de curiozitare, no problem: incearca “garantare depozite ing” sau “garantare ing”

*functioneaza pt orice banca cautarea

Asta cu garantarea tine de o gandire fatalista, nu spun ca nu are importanta ei dar nu ar trebui sa fie elementul diferentiator atunci cand alegem o banca.

Mai mult decat atat, plafonul este acelasi “in limita sumei de 100.000 Euro/client”

meme
meme
11 februarie 2017 19:31
Răspunde către  raul
EPoX
12 februarie 2017 14:20

Si eu tot ING folosesc dar si Raiffeisen. Am ING de 12 ani si pe cardul de la ei incasez salariul plus cateva “bonusuri” sa le zic asa din activitatea mea online si sunt multumit, imi place la nebunie sistemul si politica lor, orice problema o pot rezolva prin email sau etlefonic, nu merg la banca decat pentru bancomat sa mai pun bani, ca de scos ami putin, folosesc cardul la 99% din cumparaturi. Secundar mai am si Raiffeisen, imi place si la ei mai ales aplicatia lor prin care poti vedea soldul extrem de repede si usor, nu-mi place… Citește tot »

trackback

[…] De ce în continuare sunt fan ING […]

Guzi
30 decembrie 2017 11:46

De 6 luni am trecut de la BCR la ING si pot spune ca am facut cea mai buna alegere!!! Nu am mai acceptat toate minciunile si taxele lor pentru orice tranzactie facuta. ING-ul va avea mult de castigat daca va continua pe acest drum!

trackback
24 mai 2018 14:56

[…] mă înțelegeți greșit, încă iubesc ING, dar dacă plătești cu cardul lor în lei pe afară ei îți convertesc euro pe la 4,78, Revolut […]

trackback

[…] aplicația existentă noua funcționalitate, nu au venit cu aplicație separată. În continuare sunt fanul lor, nu zic că sunt perfecți dar cred că se apropie cel mai mult de idealul unei bănci adaptată la […]

15
0
Lasă un comentariux
()
x