Stim cu totii acele ambalaje stralucitoare, menite sa ne ia ochii. Pe ambalaje totul este prezentat ca fiind super delicios, yummi, incat abia asteptam sa desfacem ambalajul si sa savuram continutul. Si asta nu se intampla numai la Mac, KFC, ci la majoritatea produselor alimentare. Numai ca dupa ce inlaturam eticheta, de multe ori ramanem cu un gust amar, mai degraba am manca ambalajul decat produsul. De ce?
Pentru ca acele alimente nu seamana deloc cu ce vedem pe ambalaj, adica avem de-a face cu publicitate inselatoare. Este normal ca firmele sa isi prezinte produsele intr-o maniera cat mai atractiva, numai ca de multe ori se exagereaza.Am gasit un spot care chiar asta prezinta, diferentele intre ambalaje si produsul din interior, pentru alimente. Enjoy! ( macar incercati )
Asta e viata, ce, crezi ca eu sunt asa rosu in realitate? 🙂
Lars’a scris ultima data..’In atentia chelioaselor frigide
Eu faza asta am simtit-o cu cornurile 7 days 🙂 par mari la tv darin realitate is mici ca truda…
Andrei Monciu’a scris ultima data..’Parcând în Oradea
Lars, eu credeam ca la tine e de la radiatii
[…] http://www.mariussescu.com/marketing/surpriza-din-spatele-ambalajului/_________________Just a bite! […]
[…] nu scoate niciodată petele ca în reclamă, hamburgerul imens din panourile stradale în realitate e doar o chiflă pleoștită, smartphone-ul performant cu durata de viață a bateriei de 3-4 zile ține doar 1 zi, iar […]