Se apropie Paștele, a doua perioadă din an după Crăciun când putem fi mai buni, mai sufletiști, mai indulgenți cu cei din jurul nostru etc. Desigur, nici un brand nu ratează ocazia de a se asocia și cu această sărbătoare, inserând tradiționalele ouă vopsite alături de mai puțin tradiționalele lor produse. Unora le iese asocierea, altora nu.
Totuși, nu aș asocia Coca-Cola cu Paștele. În ritmul ăsta, urmează să avem de la masa de Paște ca feluri de mâncare tradiționalul McWrap de la McDonald’s și tradiționala shaworma, iar de băut tradiționala bere Noroc, urmând ca la desert să servim tradiționalul croissant Seven Days.
Ce alte produse “tradiționale” ați adăuga la masa de Paște? Nu uitați, de Paște aveți grijă să ciocniți în primul rând ouăle, nu paharele de suc.
* Vai, si iepurasul unde-i? Hopa, n-am scapat! Sunt chiar doi iepurasi acolo, pe tablita!
* Surpriza ar fi sa faca sticla de 3 litri, ca 2,5 a intrat deja in obisnuinta.
* Eu as schimba ouale de gaina cu oua Kinder. Printre produsele “traditionale” ai uitat sa mai pomenesti de pizza, kebab si covrigii cu susan sau mac 😛
La masa de Paste foloseste drujba Stihl pentru a sparge ouale rosii
La masa de Paste foloseste vopseaua Kober pentru a-ti vopsi ouale
Iti inteleg foarte bine puntul de vedere, dar Coca-Cola a avut mereu succes de sarbatori, la noi. In acest caz cred ca asocierea unui brand cu o sarbatoare se face doar in mintea consumatorilor. Reclama nu face decat sa dea prima scanteie! 🙂