Trendsetter-ul BCR

Stirea care a impanzit azi ziarele online: BCR si-a deschis sucursala in Second Life. Asa si?

In 2008 Second Life era cool, dar euforia a scazut intre timp. Cand a aparut l-am testat si eu putin, dar mi s-a parut un mediu prea artificial si am renuntat. Facem forward catre august 2009 cand Aura Tatu aproxima ca sunt aproximativ 60.000 conturi romanesti in Second Life, dar numarul de utilizatori activi, adica pe bune,  este de aproximativ 10.000.

Am ajuns in ianuarie 2010. Sa investesti in realizarea unui sediu virtual (da, chiar si cladirile virtuale costa bani, trebuie desenate etc) doar pentru a distribui ulterior un comunicat de presa in care te lauzi ca inovezi si ca vii in intampinarea consumatorilor din mediul virtual mi se pare exagerat. Sa ne intelegem, Scoala de bani de la BCR si promovarea campaniei pe bloguri mi s-a parut o idee foarte buna, dar continuarea campaniei intr-un mediu virtual unde romanii sunt tot mai rari nu e inutila?

Presimt ca peste 6 luni dispare si BCR-ul din Second Life, la fel de repede cum a aparut. In final ramane intrebarea: Cat de penibil e sa te lauzi ca esti prima banca romaneasca intr-un joc online care trage sa moara?

P.S: era un articol aparut zilele trecute intr-un ziar romanesc (editia online) despre romanii din Second Life si evolutia jocului fata de 2007. Concluziile nu erau deloc optimiste. Nu reusesc sa gasesc linkul? Help.

Recomandă prietenilor!



12
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Aura Tatu
Vizitator

Lasa nu mai cauta articole de prin ziare, uite aici link-uri la cifrele oficiale:
http://auratatu.wordpress.com/2010/01/19/topul-natiunilor-in-second-life/
http://auratatu.files.wordpress.com/2010/01/user-hours-top-nations.jpg
Cateva corectii la afirmatiile tale:
– aproximativ 10.000 sunt numarul de useri care se contecteaza cel putin 1 data pe saptamana. Cam de 10 ori mai mult decat twitter-istii
– Scoala de bani in Second Life este o extensie, nu o continuare a programului
– BCR va fi prezent in Virtual Bucharest pe tot parcursul anului 2010

Aura Tatu
Vizitator

There is no point, nu era o comparatie de medii ci de nr. de useri. Daca twitter e considerat “la moda” desi are de 10 ori mai putini romani, nu inteleg cum poti sa afirmi ca SL “trage sa moara”?
Twitter Makes The Noise, Second Life Makes The Money
citeste si asta: http://www.guardian.co.uk/technology/2009/jul/29/virtual-worlds

Aura Tatu
Vizitator

bine ca stii tu 🙂  Ce-mi plac mie specialistii!

Emil
Vizitator

SI pana la urma investitia nu este chiar asa proasta cum zici. BCR iese in evidenta pentru utilizatorul de Second life care clar este un addicted pentru zona de internet, o serie intreaga de stiri cu anuntul creaza un beneficiu pentru imaginea companiei.

Marele Han
Vizitator

marius, se vede ca nu esti pe trend si ti-e ciuda pe bcr. azi fac furori in Second Life, maine isi fac cont pe Yahoo messenger si incep sa dea buzz-uri 😉

Marius Sescu
Vizitator

@Marele Han-recunosc, sunt invidios pe succesul lor. 🙂

Marele Han
Vizitator

asa da! cinstea inainte de toate 🙂

trackback

[…] despre eficient, optimizarea resurselor etc, dar realitatea cred ca e diferita. Eu cand spuneam ca jocul nu mai e pe val nu ma credea nimeni. Posturi asemanatoare:Second Life pe telefonul mobil in curand Telefoanele […]

Armanda Pearl
Vizitator

BCR-ul din Second Life este un mare fasssss. Suntem aproape de finalul 2010, la multe luni de la surle si trambitari de la inaugurarea sediului acestei compani in lumea Bucurestiul Virtual al Aurei Tatu. In afara faptului ca intentiile prezentate la deschidere (ATM etc.) nu s-au materializat, sediul este asezat pe un simulator 3D plin de lag si avatare care numai banking sau cursuri gen “scoala de bani” nu au interesul sa faca :). Aura Tatu reprezinta acesta companie -pentru care a reusit marea performanta de creatie 3D in realizarea siglei “BCR+S+1 punct” cu numai putin de 19 elemente (prims),… Citește tot »