fbpx

Un nou serviciu de sms-uri gratuite

Navigand pe Net, am descoperit ca a aparut inca un serviciu romanesc de a trimite sms-uri gratuit, publisms.ro.

Pana acum nu e nimic neobisnuit, au inceput sa reapara destul de multe site-uri care ofera trimiterea de sms gratuit in Romania. Noutatea consta, pentru publisms, in introducerea in Romania a conceptului de publicitate prin sms-uri gratuite.

Din cate stiu, pana acum nu s-a mai lansat asa ceva la noi, si o sa va explic si de ce!
Ideea este ca utilizatorii pot trimite doua sms-uri gratuite pe zi, doar ca, inainte de sms-ul propriu zis, destinatarului ii va apare si un mesaj publicitar de 30 de caractere.
Pentru advertiseri, li se ofera posibilitatea de a cumpara unitati, pentru a demara campanii prin SMS!

Sincer, nu cred ca aceasta idee va prinde foarte mult, din mai multe motive:

1. Pentru advertiseri, nu li se va putea oferi posibilitatea de a controla publicul tinta al acestor campanii prin SMS.
De exemplu, daca eu vreau sa fac o campanie prin SMS doar pentru tinerii cu varste intre 18 si 25 de ani, nu o sa o pot face. Deci lipsa unei segmentari a publicului tinta.
2. Sunt multe servicii de sms-uri gratuite, care nu impun nici un fel de publicitate in mesaj.
3. Preturile sms-urilor au scazut enorm, de exemplu Digmobil-ul de la RDS, care ofera sms la 1 eurocent.
4. Diversele aplicatii mail to sms, care sunt din ce in ce mai populare si in Romania.

Nu vreau sa fiu prea critic, dar cred ca acest serviciu a plecat cu sanse foarte scazute, sa nu zic nule, din start.
Voi ati accepta sa trimiteti un sms gratuit, stiind ca destinatarul va avea inaintea sms-ului si un mesaj publicitar?
Cred totusi ca foamea dupa comunicare in Romania nu mai este asa de mare, incat sa se recurga la solutii de acest gen!

Recomandă

13 Comentarii

  1. la cate oferte sunt acum pe piata nici nu mai e rentabil sa dai sms-uri…dau telefon direct…doar in caz de urgenta dau sms ;)) si pentru 5 centi sa invadezi omu’ cu publicitate…no thank you…si-asa evit televizorul cat pot de mult, sa ma intorc la publicitate sufocanta :)) thanks, but no thanks 😛

  2. Salut,
    Parerile voastre sunt binevenite, insa serviciul este deja functional si interesul advertiserilor se bazeaza pe atingerea directa a utilizatorului. Evident ca in timp serviciul se va dezvolta dar cum ati spus… vom vedea ce se va intampla.

    spor la sms 🙂

  3. Apropo de ce spunei la punctul 1) la capitolul “motive” in articolul tau, tin sa te contrazic un pic.
    Formularul de inregistrare nu degeaba contine campurile pe care le contine (data nasterii, sex, oras, judet, etc – astea doar pt inceput). Pe baza acestor informatii un advertiser poate porni campanii de publicitate prin sms targetate.

    So… “spor la sms” 🙂

    Schiopu Ionut’a scris ultima data..’Men’s Health (.ro)

  4. […] asa, din start. De ce? Nu inteleg. Cum se poate vedea asta la doar cateva zile de la lansare? O explicatie data pe un blog este ca un advertiser nu isi poate porni o campanie de smsAdvertising targetata pe […]

  5. Ionut, cine va citi mesajul acela?
    Cel care se inregistreaza sau cel care primeste sms-ul?

    Doar daca tu crezi ca eu imi trimit sms-uri tot mie! :mrgreen:
    Pot sa fie o mie de utilizatori, care trimit o mie de sms-uri celor o mie de bunici de la tara. Ca exemplu!

    Intelegi de ce ma refeream la o targetare dificila?
    Aveti doar profilul expeditorilor, nu si cel al destinatarilor.
    Nu zic ca e un inceput, dar…

  6. Mai baietzi voi vorbiti din pct vostru de vedere si de la inaltimea la care sunteti vedetzi aceste lucruri. Avand in vedere ca de pe myx se trimiteau cateva milioane de sms uri gratis deci consumatori de asa ceva exista in plus serviciul este foarte ok mai ales pentru cei ce considera ca produsul lor poate fi promovat si in acest fel. In plus orice inceput este mai greu si nu cred ca si poate permite cineva sa ofere targetare atunci cand ai maxim 10 advertiseri si cateva sute de sms uri trimite zilnic. Targetare ti o poate oferi cineva atunci cand este un volum mare ata de sms uri cat si un numar mare de advertiseri.. probabil ca publisms sau cum se numesc s au gandit ei la o strategie dar asta nu inseamna ca trebuie sa vo expuna voua…atata timp cat inhalati reclama atat la tv, la radio pe strada si chiar si atunci cand iti faci nevoile.. nu inteleg de ce nu ai inhala reclama si pe sms 😈 baga ti tare fratilor invartit ideeile si facet i bani nu stati ca suntem in urma cu toate….si se vede din pacate idei preconcepute si la generatia noastra tanara

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *