fbpx

De ce antreprenorii trebuie să fie buni povestitori

E o prostie veți zice, ce treabă are antreprenoriatul, lansarea unei companii cu poveștile?

Ei bine, ARE. În primul rând pentru că tuturor ne plac poveștile, nu doar celor mici. Poate că nu o facem mereu conștient, dar alegem să cumpărăm adesea produse ale unor branduri doar pentru că au campanii de promovare foarte bine puse la punct, asemenea unor povești, care ne farmecă.

În al doilea rând, un antreprenor are mult mai multe șanse de reușită dacă povestea lui captează atenția publicului și a investitorilor, dacă spune o poveste care poate fi transformată ușor într-un material de știri bun. Nu mai zic despre clienți. Pe o piață atât de aglomerată cu produse și servicii și produse similare, diferența nu mai e făcută de acestea, ci de povestea din jurul lor. De asta multe branduri cu vechime fac mereu referire la originile lor în campaniile de marketing, pentru că spun o poveste, iar brandurile noi care apar crează povești din nimic.

Pentru că toți apreciem o poveste bine spusă.

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *