fbpx

Articolele quality de pe GSP.ro și campania Click less, think more

Dacă intrați azi pe www.gsp.ro/click-less-think-more veți crede că site-ul a fost spart, titlurile fiind toate pe tiparul Incredibil, senzațional, clic aici:

Un simplu clic pe unul din articole dezvăluie că site-ul nu e atacat, ci e o campanie de promovare a site-ului care ar avea titluri mai normale decât celelalte din domeniu:

Genul ăsta de titluri te căpiază în fiecare zi pe net. Dacă apar reacții adverse, intră pe gsp.ro! Un site normal la cap.

Campania e binevenită, doar că e ciudat ca GSP.ro să se promoveze ca având articole quality, normale, decente, în condițiile în care ei sunt pe locul doi în topul site-urilor sportive ce folosesc detonari de bombe si alte expresii similare în articole.

Da, prosport.ro e pe locul 1 la bombe, dar în locul celor de la GSP nu m-aș lăuda cu un conținut care nu există pe site. Nu mai zic de widgeturile cu articole quality din footer și din sidebar-urile GSP.ro, cu trimitere către Libertatea și Click!. Quality până la capăt mon ami. Cu alte cuvinte, noi încurajăm cititul presei de calitate, în timp ce folosim titluri explozive în articole și vă trimitem pe alte site-uri pline de titluri senzaționale, dedicate celor cu IQ subunitar.

O campanie pentru oameni deștepți, pe un site ce promovează prostia.

Numai mie mi se pare stupidă campania?

Recomandă

9 Comentarii

  1. gsp.ro nu poate fi pe locul 2, există sport.ro care-i depășesc și pe cei de la prosport în titluri senzaționale. Mă rog, sunt din aceeași familie și se înțeleg de minune când vine vorba de titluri bombă.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *