fbpx

Branduri cu suflet

Am mai spus-o, un client atunci cand cumpara ceva de la o companie spera. Spera ca e mai mult decat suma de bani pe care o plateste pentru produsul sau serviciu dorit, spera ca e mai mult decat o insiruire de cifre si litere trecut pe o factura. Spera ca brandul in care si-a pus increderea nu il va dezamagi, spera ca tranzactia nu este doar o intamplare, ci inceputul unei colaborari. Clientii spera ca brandurile au suflet. Din pacate, de cele mai multe ori brandurile insa se uita doar la numere, iar cele care pun suflet in ceea ce fac sunt exceptia, nu regula!

De ce ma repet iar? Am primit azi o oferta de hosting pe email (inca una). Partea interesanta e ca era trimisa direct mie, nu eram bagat intr-o lista de distributie. Partea proasta este ca formularea era rece, seaca si impersonala, de parca expeditoarea s-ar fi adresat unui robot, nu unei fiinte umane. Presimt ca sunt multi bloggeri care au primit emailul ala, si presimt ca expeditoarea nu va realiza niciodata de ce nu a primit nici un raspuns inapoi.

O parte din email, ca restul era plin de detalii tehnice. Retineti ca emailul era trimis direct mie, nu la gramada. Sunt un blogger, nu o companie, iar daca se uitau un pic la blog isi dadeau seama ca nu am nevoie de un VPS (inca). Totusi, au trimis emailul, mergand pe principiul…daca tot nu costa nimic de ce nu?

Numele meu este …………….. si reprezint compania ….., companie specializata in oferirea de solutii de hosting profesionale , indiferent de profilul clientului. Suntem prezenti de 5 ani pe piata nationala a servicilor IT si avem un portofoliu de peste 3000 clienti pentru care desfasuram in permanenta servicii integrate de hosting.

Va contactez in ideea de a demara o discutie in ceea ce priveste serviciile de hosting, precum gazduire web, vps, servere dedicate, colocare sau solutii de livestreaming complete. As dori sa stabilim fie o intalnire, in functie de disponibilitatea agendei dvs., fie o convorbire telefonica in cadrul careia sa putem discuta mai in amanunt despre serviciile care v-ar avantaja cel mai mult pe dvs.

Sa o luam logic. Vrei sa ii trimiti un email unui blogger prin care incerci sa ii vinzi ceva. E chiar asa de greu sa citesti ce scrie despre el in pagina Despre? E chiar asa de greu sa personalizezi cumva emailul, sa arati de exemplu ca ai habar daca bloggerul scrie despre masini, pesti, tehnologie sau marketing? E chiar asa de greu sa ii spui bloggerului pe nume in email, in loc sa il iei cu dumneavoastra? E chiar asa de greu sa arati ca iti pasa?

Retineti, nu ma cred o persoana importanta, nu imi dau aere. Am insa pretentia sa fiu tratat ca un om, chiar si atunci cand primesc un email. Voi ce parere aveti de emailurile de genul asta, reci si impersonale?

Recomandă

Un comentariu

  1. Majoritatea companiilor cred ca folosirea unui limbaj “elevat” le da un aer mai profesionist, iar prin renuntarea la acesta le-ar scadea credibilitatea in randul clientilor. Ei sunt de parere ca prin acest limbaj isi creeaza o imagine ce inspira stabilitate, incredere si siguranta. Totusi ei uita, cum zici tu, de importanta pe care o are pentru client adresarea. Si mai ales in cazul nostru, al bloggerilor, care lucram cu oameni si idei, nu semnam contracte si nici nu negociem cu furnizori.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *