Uite că se sparge încet încet și bula cu social media

O știre care a trecut neobservată. Moz, companie ce oferă diverse tool-uri pentru optimizare și promovare online, concediază 28% dintre angajați, deoarece produsele lor legate de social media și analiza conținutului nu aduc destui bani. Companiile sunt dispuse să plătească pentru rezultate palpabile, nu like-uri și followeri. Și o să mai vedem anunțuri din astea, dar la noi încă vrea lumea să strângă like-uri.

Evident, în anunțul oficial totul e pozitiv, se vor focusa mai mult pe optimizarea pentru motoarele de căutare și serviciile conexe, recunosc că s-au extins prea mult, dar realitatea e asta, multe companii s-au axat pe oferirea unor servicii legate de rețele sociale, analiza conținutului, a concurenței pe internet, chestii care sună bine în teorie, până când te uiți în buzunar și vezi că încasările lipsesc.

Back in 2012, we started to invest in a broad feature set because we wanted to serve all aspects of inbound marketing. We thought it would increase retention by providing more value to customers, and also align with where we believed the industry was headed. Thus, we invested in many new directions: social media marketing, local SEO, content marketing, keyword research, on-page optimization, topic analysis, a next-generation link index, enterprise sales, customer success, ambitious infrastructure projects, events, education programs, and more.
Increasing the breadth of the product suite added a lot of complexity to the business, but didn’t result in the growth we expected.
After a lot of analysis and soul searching, we decided to radically simplify our strategy to re-focus on what we love and what our customers value from us: search.
The strategy shift means we will not be investing in Followerwonk or Moz Content. Despite our efforts, we’re not seeing the growth we hypothesized from these products.

Nu zic că nu e bine să investești în social media ca brand, din contră, dar prea multe branduri cred că o pagină de Facebook e soluția miraculoasă pentru creșterea vânzărilor, când ei nu au nici măcar un site decent, ca să nu mai zic de conținut util pentru clienți pe site.

E 2016 și SEO tot nu e mort.

Recomandă prietenilor!



2
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Dragos Grozavu
Vizitator

Atat social media cat si content marketingul sunt overrated, dupa parerea mea. Sunt foarte utile, dar pana la un punct, iar rata de conversie e destul de mica pentru tot hype-ul de care beneficiaza.

Marius Sescu
Vizitator

Depinde cât timp și resurse aloci, ce așteptări ai. E ok să ai conținut bun, dar degeaba optimizezi, dacă nu ai ce.