fbpx

Cafea instant de la Starbucks

Starbucks a lansat in S.U.A zilele astea Via instant coffee, un sortiment de cafea instant, care va fi comercializat la la plic, asa cum ne-am obisnuit cu sortimentele la plic de la Jacobs sau Doncafe. Lansarea la nivel national este promovata printr-o testare in toate cafenelele Starbucks, clientii avand posibilitatea de a testa ambele tipuri de cafea.

Partea cea mai tare este ca argumentul principal pe care mizeaza Starbucks este ca sortimentul de cafea instant are exact acelasi gust ca si cafeaua facuta pe loc. Chiar Howard Schultz afirma lucrul asta, este si un spot prin care incearca sa explice diferentele intre cafeaua instant obisnuita si cea vanduta de ei.

Instant coffee that tastes as delicious as our brewed.

Nu sunt deloc fan Starbucks, dar clientii fideli merg acolo tocmai pentru ca asociaza pretul ridicat cu calitatea premium, pe care nu o gasesc in  alta parte. Daca cafeaua instant ajunge sa fie promovata ca fiind la fel de buna ca cea facuta in magazin, ce rost are sa ma mai duc la Starbucks? Nu mai bine cumpar o cafea instant din aia ieftina la 2 lei si am terminat povestea?

Starbucks se concureaza pe sine insusi, incercand sa se pozitioneze in mintea clientilor atat ca un produs premium cat si ca unul ieftin. Proasta idee.

P.S: nu stiu daca cafeaua instant e disponibila si in Bucuresti, care e prin zona sa traga o fuga la Starbucks si sa verifice.

Recomandă

4 Comentarii

  1. faza e că cel puţin în europa de vest nu au nici o şansă – practic singura cafea instantă care “merită” este Nescafe Collection Espresso şi diferenţa de preţ de la Amigo e prea mică. I think they missed that point dacă s-au extins peste US…

  2. Vai de mine, eu ador brandul Starbucks. Cea mai mare dorinta a mea legata de dezvoltarea Iasiului este sa isi deschida Starbucks filiala aici.
    Cred ca as merge in fiecare zi sa savurez o cafea la ei :X.

  3. Haha, sunteti amuzanti. Pai trebuia sa va documentati mai bine inainte sa comentati. Si-au dublat profiturile cu aceasta cafea la plic!!! Mai cititi si voi presa din strainatate. Ei se gandesc la bani, la profit, si din moment ce aceasta cafea instant e tot sub brandul “Starbucks” tot la ei ajung banii, si chiar a functionat extrem de bine strategia lor.
    Si ar merge si in Europa, noi suntem fanii cafelei “la plic”. Chiar si la noi, in tara paielor, lumea stie de Starbucks si va cumpar cafeaua lor.
    Parerea mea:P

  4. Inca ceva..”singura cafea instantă care “merită” este Nescafe Collection Espresso”…nu mai merita, a devenit de c**a cafeaua asta. Nu mai este cea de acum 3 ani. Au renuntat la calitate in cazul nescafe”. Am fost dependent de cafeaua instant, pot face diferenta cu ochii inchisi intre cafelele instant, doar gustand si mirosind. Daca Via, de la Starbucks e asa cum zic ei, or sa dea lovitura si aici.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *