fbpx

Cât de bună e de fapt cafeaua de la Starbucks?

Nu am văzut prea multe virale săptămâna asta, dar mi-a atras atenția clipul de mai jos. Starbucks a lansat în S.U.A un nou sortiment de cafea, o ceașcă se vinde cu 7 dolari. Da, așa de mult. Jimmy Kimmel a vrut să vadă ce reacții au oamenii când degustă noul sortiment de cafea, dacă sesizează diferențele, numai că a oferit ca mostre exact același tip de cafea în două pahare diferite (simplă, nu la 7 dolari ceașca). Reacțiile sunt foarte tari.

Morala: majoritatea americanilor sunt niște snobi și cumpără o cafea mai scumpă doar pentru că scrie pe ea Starbucks. Oare la noi e la fel?

Recomandă

8 Comentarii

  1. Raspuns la intrebare:la noi e mai rau cumparam orice din moll si ni se spune ca e de afara,si de fapt e de la marginea orasului une se vand cu tirul aceiasi marfa :))

  2. Marius, ma si mir ca pui intrebarea asta retorica! E mai rau! :))Cumparam orice, chit ca e prost si scump daca e de marca. daca am putea sa umblam si cu eticheta pe-afara ar fi ideal pentru unii ( sa se vada ca umblam cu branduri).

    Cat despre cafeaua de la Starbucks (opinie de la o bautoare de cafea) : o mare dezamagire!! (am baut de 2 ori cafea de la ei – o data in Bucuresti; o data in Praga). Mult zgomot pentru nimic. Specialitatile sunt o chestie care duce in capucino, ciocolata suc cu aroma de cafea si over rated!

  3. Vezi? Asta inseamna branding adevarat. Cumperi brandul Starbucks,de fapt, nu cafeaua. La fel e si in cazul companiilor IT sau de imbracaminte. Cumperi statutul cu care vrei sa te identifici, nu produsul, care de cele mai multe ori este asemanator cu cel al concurentei, unde poate sa aiba pretul mai scazut.

  4. nu e vb de snobism. asta e brandul, fratilor! de-aia isi fac firmele brand, ca sa vanda aceleasi lucruri ca si concurenta, dar mai scump 🙂

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.