fbpx

Cât timp petrec utilizatorii în rețelele sociale lunar: 405 minute pe Facebook, doar 3 pe Google+

Lucrurile nu arată deloc bine pentru Google+, rețeaua socială lansată și promovată de Google în toate aplicațiile sale online ca o alternativă la Facebook. Deși a ajuns la 90 de milioane de utilizatori, potrivit unui raport comScore media timpului petrecut lunar în Google+ de utilizatorii obișnuiți este de doar 3 minute, în comparație cu Facebook, unde utilizatorii stau în medie 405 minute, urmat de Tumblr și Pinterest cu 89 de minute. Pe locul 4 se află Twitter cu 21 de minute petrecute de utilizatori lunar, iar pe locul 5 e LinkedIn cu 17 minute . Până și pe MySpace utilizatorii stau mai mult, 8 minute lunar.

Cu alte cuvinte pe Google+ lumea își face cont, dar nu stă, pentru că nu au de ce. Nu există interacțiune, utilizatorii obișnuiți nu prea au ce face acolo. Un oraș fantomă, cum spune și articolul din The Wall Streeet Journal. Pe Facebook utilizatorii interacționează, se joacă, discută între ei, pe Pinterest și Tumblr lumea se uită la imagini, pe LinkedIn fac networking profesional, pe Twitter află cele mai noi știri. Cu ce s-ar putea diferenția Google+?

La noi cred că situația e similară. De când mi-am făcut contul de Google+ nu am am interacționat foarte mult cu alți utilizatori, limitându-mă la postarea articolelor de pe blog și a unor mesaje scurte. Cu toate astea, sunt adăugat în cercurile a peste 1200 de persoane. Totuși, deși s-ar putea spune că sunt popular, când postez un mesaj primesc feedback foarte rar, în comparație cu Facebook, unde am 700 de prieteni și unde la o întrebare banală primesc cel puțin 20 de comentarii.

Google încă nu a oferit un motiv clar utilizatorilor să folosească Google+. E ca un bibelou frumos, dar cu care nimeni nu se joacă. Utilizatorii obișnuiți pentru că nu îi găsesc utilitatea, iar brandurile pentru că utilizatorii obișnuiți nu îl folosesc, deci nici ei nu au motive.

Voi ce rețea socială folosiți cel mai mult lunar?

Recomandă

8 Comentarii

  1. […] Da, se relansează, cu o interfață mai simplă: fotografii mai mari, posibilitatea de aranjare a aplicațiilor în meniu, navigare mai ușoară. Întrebarea e cât de mult îi va ajuta asta în atragerea de utilizatori care chiar să folosească rețeaua socială, pentru că asta e principala problemă a Google+, oamenii nu stau acolo mai mult de 3 minute. […]

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *