Atunci cand iti deschizi firma, site-ul, afacerea in general, trebuie sa ii oferi si un slogan. Unii sunt mai buni la asta, altii apeleaza la agentii specializate, iar altii… o dau in bara!
Via Gramo, de la Salonul Funerar. Costin mai ofera si el ceva detalii, clipuri si poze.
V-am lasat, mi-e foame de mor. Voi ce spuneti, e un slogan potrivit pentru o firma care comercializeaza..sicrie?
Ultimele comentarii: lovingvama on Salonul Funerar 2008Stim ca sunteti morti dupa noi! at Gramo`s World on Salonul Funerar 2008Leapşa scârboasă (rău) « Oblio-minded on Leapsa cu chestii gretoaseCe inseamna un slogan bun | Marius Sescuon Stim ca sunteti morti dupa noi!Raluca Hippie on Mici intrebari nocturne
E un slogan cretin. Teoretic, in momentul in care faci bani din morti si din tragedii, ar trebui sa cosmetizezi un pic, sa incerci sa gasesti o parte buna, nu sa spui „noi te veghem, tu putrezesti”.
In Oradea este o firma care are sediul la capatul unei strazi si se numeste „La capatul drumului slr” era mare scandal cand aveau reclame pe tramvaie si pensionarii faceau scandal fiindca ii deprima :))), ft tare faza la vremea aia
La naiba, oricum ai da-o la sicrie nu stiu cat de mult te ajuta creativitatea in comunicare. Foarte funny sloganul lor oricum, cu toate ca m-am gandit instant la ciocolata 🙂
Daniela, e cam freaky sa vezi sicrie si sa te gandesti la ciocolata. 😀
Pai m-am gandit la ciocolata doar citind sloganul, apoi am vazut sicriele :)))) stiu ! 🙂
nici eu nu vazusem sicriele si am crezut ca e reclama la masini…eu cred ca e prea tare sloganul ideea de haz de necaz macar te face sa-i ti minte si pana la urma orice firma asta isi doreste, nu?
Da, clar, se practica reclamele tampite tot mai mult, doar doar vor fi tinuti minte. BCR „Gandim la fel” imi placea mai mult decat „Tu cu cine faci banking?” Iar spoturile noi sunt atat de teatrale incat parca sunt facute expres sa te enerveze. Deci sa-i tii minte.
Totusi, daca nu ai o idee suficient de buna, mai bine te abtii.
Iata un exemplu trist, desi grafica site-ului e chiar buna: pizzeriamorandi.ro
Pizzeria se numeste Morandi, sloganul e “Probably the best pizza in the town”, foarte inspirat de altfel, ca sa nu mai mentionam greseala gramaticala, iar completarea e cireasa de pe tort: „Noi suntem convinsi ca facem cea mai buna pizza din Mures … Nu o spunem noi, o spun clientii nostrii!” N-am inteles inca daca sunt convinsi ca sunt cei mai buni sau numai „probabil” sunt cei mai buni.
Daca nu te pricepi, las-o balta. Pizza aia sigur e buna, dar reclama ii sifoneaza imaginea rau de tot. Desi e numai o pizza!
Sincer, apreciez ironia. E macabru, stiu, dar poate sunt pe o nisa mai ingusta de clienti care apreciaza genul asta de gandire :)) Zic.
[…] da, să nu uităm de Știm că sunteți morți după noi, un alt slogan genial din același domeniu. Trimite: Etichete:branding, marketing, slogan […]
In Iasi tot o firma de servicii funerare are sloganul ” Preturi mici ca sa nu plangi de doua ori”