fbpx

Ce isi doreste de fapt clientul?

Vedem multe reclame in jurul nostru, unele mai bune, altele mai slabe. Unii dintre noi lucreaza in marketing sau comunicare si se ocupa de crearea si lansarea pe piata a unor mesaje adresate direct clientului, consumatorul final. Problema e ca de cele mai multe ori trebuie sa jonglam cu bugete, agentii, sefi, deadline-uri si ajungem sa pierdem din vedere interesul clientului, ceea ce il intereseaza cu adevarat. Asa apar pe piata reclame ciudate sau stupide, care nu prezinta nici un interes, fiind facute doar asa, ca sa fie.

Ce isi doreste clientul? Atunci cand realizam o reclama, cand transmitem un mesaj clientului, trebuie sa ne gandim la nevoile lui, nu la ale noastre. Din pacate, uitam adesea asta. Clientul vrea sa ii raspundem unor intrebari:

Eu cu ce ma aleg? In primul rand ar trebui sa comunicam avantajele produsului sau serviciului promovat. Avem o super reducere de preturi? Am lansat un serviciu nou care il ajuta sa economiseasca timp? Trebuie sa comunicam avantajele, ce ne face mai buni decat concurenta.

De ce te-as crede?
Abundenta de reclame (multe inselatoare) a dus la aparitia neincrederii din partea consumatorilor. Ne-am saturat cu totii de reclame care promit marea cu sarea dar care sunt contrazise de realitate. Mesajul pe care il transmitem trebuie sa fie adevarat, fara stelutele mici pe care le uram cu totii.

De ce mi-ar pasa? Cum spuneam, unele reclame si mesaje promotionale sunt mai interesante decat altele. Cheia pentru a atrage atentia clientului intr-un mesaj este comunicarea avantajelor si diferentierea fata de concurenta. Daca nu putem sa ii spunem clientului de ce i-ar pasa de produsul nostru mesajul nostru va fi ignorat.

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *