Prezentarea de mai jos promoveaza de fapt o carte, dar ideea prezentarii e foarte buna: exista o diferenta uriasa intre ceea ce o companie crede ca vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt, si adesea aceea diferenta duce la greseli in strategia de promovare. Compania incearca sa creeze o imagine in jurul produselor care nu corespunde cu ceea ce isi doresc clientii.
- HTC vinde smartphone-uri , dar clientii cumpara de fapt posibilitatea de a fi mereu conectati si productivi, de a putea lucra chiar si atunci cand nu sunt la birou.
- Nike vinde pantofi sport, dar clientii cumpara de fapt speranta unui stil de viata sportiv.
- Dacia vinde masini, dar clientii cumpara o modalitate ieftina de a se deplasa de la punctul A la punctul B.
- Microsoft vinde sisteme de operare, dar clientii cumpara de fapt o metoda simpla de utilizare a resurselor unui calculator.
Exemplele pot continua, dar ideea e simpla: cand te ocupi de promovarea unui brand ar trebui sa te gandesti la ceea ce cumpara de fapt clientii, nu ceea ce crezi tu ca vrei sa le vinzi!
Mi-a placut prezentarea si ar trebui sa pun in practica. O sa ma gandesc un pic la abordarea asta.
[…] – Marius Sescu ne share-uieste o prezentare interesantă în care se vorbeşte despre discrepanţă di… […]
[…] – Marius Sescu ne share-uieste o prezentare interesantă în care se vorbeşte despre discrepanţă di… […]