La noi nu am văzut niciuna interesantă, dar mi-au atras atenția câteva de afară:
- Anul ăsta Adblock a anunțat că își va schimba numele în Catblock, iar mecanismul de blocare al bannerelor online va fi modificat, în locul bannerelor urmând să fie afișate poze cu pisici.
- Apple vrea să patenteze dreptunghiul.
- Conan O’Brien a cumpărat Mashable.
- Toshiba lansează Shapes, o linie de tablete în formă de cerc, romb și inimă.
- Box lansează Quantum sharing, partajare de fișiere în timp și spațiu, prin care fișierele vor fi disponibile oriunde în spațiu și oricând în timp.
- Seth Godin a înregistrat mărcile Purple și Purple Cow și vrea drepturi de autor pentru cei care folosesc aceste cuvinte.
- Google Maps 8-bit for NES
Păcăleli mai vechi:
- În 2011 Google anunța lansarea G Motion, un serviciu prin care Gmail putea fi controlat cu ajutorul mișcărilor corpului, ba chiar se puteau compune și emailuri.
- În 2010 Youtube anunța lansarea unui nou standard pentru vizionarea clipurilor – TEXTp, care convertea imaginile din clipurile video în litere, pentru a solicita mai puțin serverele.
- Tot Google anunța lansarea Project Virgle, care presupunea ca începând cu 2014 să fie trimiși oameni pe Marte, pentru realizarea unei colonii acolo.
- Nu mai zic de aplicația Android care traducea limbajul animalelor în engleză.
Știți și alte păcăleli interesante?
Am fost victima Adblock, am descoperit pe la 2:30 am gluma lor, dar nu ma gandeam la ora aceea ca e pacaleala :D.
Americanii se trezesc mai degrabă :).
Mie anul ăsta mi-a plăcut păcăleala celor de la Peugeot: http://gabrielbaciu.ro/2012-04-01/pacaleala-de-1-aprilie-ca-instrument-de-marketing/
@gabriel – da, simpatică ideea, deși cred că sunt câțiva care chiar au crezut. Acum ceva timp auzisem de cercetări în domeniu, dar nu legată de schimbarea culorii după emoții, ci după perioada zilei, în funcție de intensitatea luminii.
@lucian – eu de când am instalat Adblock am uitat că e acolo, chiar testam niște bannere pe blogul propriu și nu înțelegeam de ce nu le văd.
Eu chiar aş fi vrut să fie pe bune poanta celor de la AdBlock. Am observat-o târziu, fiind pe un site auto şi văzând mâţe din 100 în 100 de pixeli pe ecran. După ce am aflat cum stă treaba şi că de fapt era vorba despre CatBlock mi-am zis „uau, asta merită să rămână aşa!”