fbpx

Coca-Cola Zero nu are are același gust Coca-Cola

Nu beau Coca-Cola foarte des acum, dar de 2-3 ori pe lună tot mai ajung să beau un pahar, mai ales când ies în oraș. Totuși, am băut ani la rând Coca-Cola săptămânal, poate chiar zilnic, în varianta normală, deci îi cunosc foarte bine gustul, la fel de bine cum știu și faptul că sucul Coca-Cola la sticla de sticlă de 0,25 ml are alt gust față de cel ambalat în sticlă de plastic de 2 litri și mai ales față de cel servit la pahar din aparate, mai ales în cinematografe sau la McDonald’s şi KFC.

În ultima perioadă încerc să mănânc mai sănătos, să mai tai din calorii și am trecut pe Coca-Cola Zero, pentru că are aproape zero calorii. Știu că nu e apă plată, dar e un pic mai bine. Știu că nu are același gust și nici nu mă aștept la asta, e un compromis pe care îl accept. Dar nu înțeleg de ce ei tot fac reclame în care susțin că cele 2 sucuri același gust, mai ales reclame în care e prezentată Coca-Cola servită din aparate, cea facută din sirop concentrat cu apă și servite în pahare de hârtie, care oricum are gustul influențat și de aparat, și de pahar. Când bei Coca-Cola la pahar chiar nu speri că vei simți fix gustul Coca-Cola, ci ceva vag similar.

Dragă Coca-Cola, nu înțeleg de ce aruncați atâția bani pe reclame la Coca-Cola Zero care spun că are același gust cu the real Coke, doar că fără zahăr. Gustul uneia e diferit de cealaltă. Voi știți asta, noi știm asta.

În plus, nimeni nu cumpără Coca-Cola Zero sperând să aibă același gust. O cumpără pentru că are aproape zero calorii, e un compromis acceptabil, renunți la o parte din gust pentru a nu băga o cină întreagă pe gât din 2-3 pahare de Coke.

Reclamele la Coca-Cola Zero ar trebui să fie simple: Cel mai bun gust Coca-Cola, cu zero calorii. Atât, fără comparații ce nu își au locul. Am dreptate?

Recomandă

7 Comentarii

  1. Coca Cola Zero are zero zahar my friend. E acelasi shit ca Coca Cola Light doar ca barbatii macho, asa ca noi doi, nu puneau botul la prostii feminine de tip Light si nu-si numarau caloriile. Studiile au aratat ca acestia asociau ingrasatul mai usor cu consumul de zahar si erau convinsi ca daca vor renunta la zahar/dulce vor slabi. De unde si treaba asta cu Zero (zahar). Apropo de gust … e rational ce incearca sa faca pentru ca tu te raportezi la tine dar sunt suficient de multi alti consumatori carora nu le prea pasa.

  2. Imaginea Coca Cola are la baza ideea de traditie si continuitate, de “acelasi gust pastrat mereu”. De asta ii tot dau cu “acelasi gust”. Poti sa tii dieta sau sa consumi o bautura cu mai putine calorii si sa savurezi “acelasi gust Coca Cola” al carui fan si utilizator fidel esti. Gustul ramane acelasi, experienta ramane aceeasi si in plus, nu te ingrasi.
    In alta ordine de idei, nu cred ca obiectivul este de a convinge ca are “fix” acelasi gust ci de a ne usura noua efortul de a ne convinge singuri ca e la fel de bun. Care este piata tinta pentru Coca Cola Zero? Aveti idee cat de diferite ca gust sunt produsele de dieta in general fata de cele sa le zicem standard? Ati fi uimiti de cate lucruri se convinge singura mintea umana cand e nevoie sa faca schimbari pe care nu ar dori sa le faca dar stie ca trebuie. Si mai sunt cei carora nu le pasa. Ca mine de exemplu. Beau Coca Cola sau Pepsi de 4-5 ori pe an. Deci in afara situatiei in care doua in acelasi zi, nu prea tin minte gustul pentru a face comparatie. In ceea ce priveste consumatoarele fidele, cred ca se bucura ca pot consuma bautura lor preferata cand tin dieta, chiar daca nu e tocmai la fel.

  3. De ce este o asa mare diferenta intre Coca-Cola de la cinema si cel din sticla? Pur si simplu la gust il simt de parca jumate ar fi apa. Chiar inspectorii OPC nu ar putea face nimic in acest caz?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *