Cel puțin asta concluzionez eu, dacă ne uităm la câte persoane de pe Twitter au trecut în descrierea lor termenul social media. 181.000 de oameni care sunt social media consultant, specialist, expert, ninja, pro, guru, master…, față de 16.000 în 2009.

În România eu am găsit vreo 213 folosind followerwonk.com, dar cred că sunt mai mulți. Unii care chiar știu despre ce vorbesc când vine vorba de promovarea folosind social media, oameni cu multă experiență în spate, alții care țin doar la aparențe.
Termenul deja e folosit prea mult, cred că eu voi rămâne un simplu marketer. Știu că imaginea contează, dar până la urmă nu e vorba doar de cum te prezinți tu în public, ci de ceea ce știi efectiv să faci și cum poți ajuta clienții să se promoveze mai eficient, să vândă mai mult, să îmbunătățească opinia pe care o au consumatorii despre brandul lor folosind mijloacele de comunicare online.




Daca le sortezi iti da cam asa 🙂 http://www.theatlantic.com/technology/archive/2013/01/ranking-the-worst-and-less-worse-social-media-titles/266907/
181.000 din cateva sute de milioane de conturi reprezinta mai putin de 0,5%
de unde ai tras concluzia ca toti pe twitter suntem specialisti Social Media? 😉 🙂
pardon, mai putin de 0,05%
Mă refeream la ăștia care ne învărtim mai mult prin online, am văzut vreo 2 care abia ce și-au făcut cont de Twitter dar erau deja specialiști și dădeau sfaturi despre cum folosi serviciul de microblogging. :0
oho, papagali de astia sunt multi 🙂
Mi se pare irelevant sincer. La urma urmei, daca in description-ul de pe twitter scrii ca esti Spider-man, nu cred ca te crede cineva. Mi se pare fix aceeasi poveste.
Ai fi surprins câți cred. Am avut clienți care au lucrat cu specialiști din ăștia. Ideea era că e un termen la modă. Nu mai avem specialiști în marketing online, ci în social media.