Cu toții suntem specialiști în social media, cel puțin pe Twitter

Cel puțin asta concluzionez eu, dacă ne uităm la câte persoane de pe Twitter au trecut în descrierea lor termenul social media. 181.000 de oameni care sunt social media consultant, specialist, expert, ninja, pro, guru, master…, față de 16.000 în 2009.

Social_Media_Guru_Chart

În România eu am găsit vreo 213 folosind followerwonk.com, dar cred că sunt mai mulți. Unii care chiar știu despre ce vorbesc când vine vorba de promovarea folosind social media, oameni cu multă experiență în spate, alții care țin doar la aparențe.

Termenul deja e folosit prea mult, cred că eu voi rămâne un simplu marketer. Știu că imaginea contează, dar până la urmă nu e vorba doar de cum te prezinți tu în public, ci de ceea ce știi efectiv să faci și cum poți ajuta clienții să se promoveze mai eficient, să vândă mai mult, să îmbunătățească opinia pe care o au consumatorii despre brandul lor folosind mijloacele de comunicare online.

Recomandă prietenilor!



7
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Jimmy
Vizitator
Stefan Murgeanu
Vizitator

181.000 din cateva sute de milioane de conturi reprezinta mai putin de 0,5%

de unde ai tras concluzia ca toti pe twitter suntem specialisti Social Media? 😉 🙂

Stefan Murgeanu
Vizitator

pardon, mai putin de 0,05%

George Ginghina
Vizitator

Mi se pare irelevant sincer. La urma urmei, daca in description-ul de pe twitter scrii ca esti Spider-man, nu cred ca te crede cineva. Mi se pare fix aceeasi poveste.