Cu toții suntem specialiști în social media, cel puțin pe Twitter

Cel puțin asta concluzionez eu, dacă ne uităm la câte persoane de pe Twitter au trecut în descrierea lor termenul social media. 181.000 de oameni care sunt social media consultant, specialist, expert, ninja, pro, guru, master…, față de 16.000 în 2009.

Social_Media_Guru_Chart

În România eu am găsit vreo 213 folosind followerwonk.com, dar cred că sunt mai mulți. Unii care chiar știu despre ce vorbesc când vine vorba de promovarea folosind social media, oameni cu multă experiență în spate, alții care țin doar la aparențe.

Termenul deja e folosit prea mult, cred că eu voi rămâne un simplu marketer. Știu că imaginea contează, dar până la urmă nu e vorba doar de cum te prezinți tu în public, ci de ceea ce știi efectiv să faci și cum poți ajuta clienții să se promoveze mai eficient, să vândă mai mult, să îmbunătățească opinia pe care o au consumatorii despre brandul lor folosind mijloacele de comunicare online.

Recomandă articol

7 Comentarii

    • Ai fi surprins câți cred. Am avut clienți care au lucrat cu specialiști din ăștia. Ideea era că e un termen la modă. Nu mai avem specialiști în marketing online, ci în social media.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *