Treceam ieri pe lângă o casă unde se adună Martorii lui Iehova și atenția mi-a fost atrasă de bannerul imens cu adresa site-ului jw.org, care cred că e site-ul lor oficial. Am intrat de acasă ulterior pe site de curiozitate.
Design curat, știri actualizate, și partea cea mai tare e că au versiuni ale site-ului aproape pentru toate limbile pământului. Nu știu cum stau cu strategia de promovare offline, că nu mi-au bătut niciodată la ușă (din fericire pentru ei) dar online stau bine de tot, știu să folosească internetul. Cât timp nu îmi bagă pe gât credința lor nu mă deranjează.
Am făcut cu ceva timp în urmă la agenție un site pentru o biserică. Nu râdeți, chiar sunt activi online, pun și noutăți pe blogul lor, ce mai fac pe la biserică. Dar e un caz rar, din ce am văzut eu majoritatea bisericilor sunt destul de reticente în ce privește internetul.
Dacă e să trag totuși linie catolicii sunt printre cei mai activi online, dintre culturile religioase. O analiză despre Papa Francisc și social media găsiți aici, iar dacă vorbim de trenduri, Papa făcea selfie-uri încă din 2013. 🙂
Se schimbă mult vremurile. Internetul, care era considera cândva unealta diavolului, a ajuns să fie folosit pentru a atrage credincioși. Până la urmă, dacă oamenii stau mai mult pe Facebook decât la biserică, merge și Dumnezeu pe Facebook, nu? 🙂
La mine chiar au batut la usa. Nu, pe bune, chiar au batut. Mi-au dat o scrisoare,ceva de genu’. Erau 2-3 foi in care erau niste intrebari, si jos: raspunsul pe jw.org . Asta a fost acum 2 saptamani.
Poate au crezut că ești mai flexibil.
Si la mine au fost acum ceva timp cu foarte multe pliante, care au ajuns la cosul de gunoi 🙂 …