Rezultatele sunt obținute pe baza unui cercetări în care au fost incluși 525 de directori de marketing de pe glob, deci probabil și la noi indicatorii sunt cam aceeași. Ca de obicei, clicurile, rata de răspuns, rata de conversie și numărul de afișări de pe site sunt printre cei mai importanți metrici atunci când se măsoară rezultatele unei campanii digitale. E interesant că doar 32% dintre respondenți includ și indicatorii social media pe listă.
RT @mariussescu: Ce indicatori folosesc marketerii pentru a măsura eficiența campaniilor online în 2014 http://t.co/CfaJYoThqO
RT @mariussescu: Ce indicatori folosesc marketerii pentru a măsura eficiența campaniilor online în 2014 http://t.co/CfaJYoThqO
RT @mariussescu: clicurile, rata de conversie și numărul de afișări, cei mai importanți metrici în campaniile online http://t.co/W0bYbyJwiY
Ce indicatori folosesc marketerii pentru a măsura eficiența campaniilor online în 2014 – http://t.co/ANQdRdSf4J via @mariussescu
Se confirma, deci, ca si la nivel global e la fel ca in .ro, generalizand cumva. 😀
Adica, se confirma ca majoritatea marketerilor sunt orientati spre micro-conversii si prea putini spre macro-conversii/achizitie/vanzari. Poate e o consecinta a faptului ca extrem de multi marketeri sunt specializati in obtinerea de audiente si prea putini in obtinerea de conversii, clienti, care sa genereze efectiv vanzari (da, stiu ca si micro-conversiile pot duce candva spre vanzari efective, dar fiind drum lung si greu predictibil, de aia si diferenta).
Ciudat este ca nu se vorbeste, printre indicatori, despre Customer Life Time Value, care este cel mai important.