fbpx

Cum ar trebui să arate un hypermarket online cu livrări la domiciliu în 2012

Ok, recunosc, nu știu cum exact cum ar trebui să arate, dar știu sigur cum ar trebui să nu arate:

Nu mai zic nimic de nume, Alimentara Online. Sincer îmi vine greu să cred că cineva s-ar chinui să comande de pe un site cu un design învechit, unde trebuie să faci cel puțin 6 clicuri pentru a ajunge la un produs amărât și unde ești stresat de pop-up-uri la tot pasul. Sau poate mai există și clienți sadici. Oricum, cred că până reușesc să fac o comandă pe site-ul lor mai bine merg la hypermarket și îmi fac cumpărăturile, mai rămân și cu timp liber.

Design învechit, ușurința în navigare inexistentă, culori șterse, mesaje stupide, homepage care te invită să cauți X-ul cât mai repede, să continui?

Mă rog, ideea era că acum ei spun că fac livrări și în Iași, pe lângă București. Prin comparație, RealMag despre care am mai scris pe blog arată impecabil.

Chiar, oare cine ar face cumpărături de pe site-ul ăsta?

Recomandă

9 Comentarii

  1. @Marius – nah, eu cred ca la baza este necunostinta de ceva mai bun, cat si ignoranta in sine… acestia nu se gandesc la consumator, la cum sa iasa in fata, sau la cum sa vanda mai bine, ci pur si simplu “isi trag si ei” magazin online / website / mai stiu eu ce alta nebunie online si se simt bine ca sunt “in rand cu lumea” (vezi firmele de aservice auto / servicii SEO ce au impanzit G+ cu spammuri). Este pur si simplu o ignoranta la adresa celor mai de baza pasi pentru a avea succes… tocmai si de aia nu le merge bine, si se inchid dupa cateva luni, la fel cum fac majoritatea firmelor noi mioritice.

  2. Asta e exemplul clar de treaba facuta de mantuiala. Au mers cu magazinul exact pana in punctul in care absolut oricine poate merge, insa abia de acolo in sus putem vorbi de punctul in care poti avea pretentia sa si vinzi ceva 🙂

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *