Noua campanie Microsoft, Have You Been Scroogled? , încearcă să convingă utilizatorii de email că Google scanează emailurile trimise prin intermediul serviciului propriu, Gmail, pentru a afișa reclame contextuale relevante, ceea ce e rău, invadarea intimității personale etc.
Scrii într-un email că ai probleme cu bani? În Gmail apar reclame pentru diverse credite. Scrii într-un email că vrei să pleci în vacanță? În Gmail apar reclame pentru agenții de turism.
Alternativa Microsoft e desigur, Outlook, serviciul propriu de email care trebuie să recunosc, arată mult mai bine acum și oferă mai multe facilități. Microsoft susține că ei nu scanează emailurile trimise de utilizatori.
Din păcate nu cred că ideea campaniei e suficientă pentru a convinge fanii Gmail să se mute pe Outlook. E nevoie de mai mult de atât.
Sincer, e naspa reclama, iar mesajul e incomplet!
Eu mă gândesc la altceva. La ce buget de marketing are Microsoft, poate apela lejer la orice agenție din lumea asta pentru a crea o campanie interesantă. Outlook e un produs bun, decent. În loc să prezinte mai bine produsul, cum se diferențiază el de restul serviciilor de email, singurul argument găsit și împins la maxim e Google te spionează, noi nu. Asta mi se pare trist.
Outlook nu e cu nimic special si in nici un caz nu are “uneltele” oferite de Gmail.
Cred ca Microsoft a facut un studiu de piata, a observat nevoie americanilor de a avea mai multa intimitate si fara spam-uri. Doar ca o campanie negativa se poate intoarce impotriva ta, in acest caz Outlook.
[…] ideea Microsoft, de a realiza o nouă reclamă din campania anti-Google, sau Scroogled cu îi zic ei, plecând de la o tipă care vrea să își amaneteze un Chromebook în amanetul lui […]