fbpx

Multumita lui Victor Kapra si webcardului ING am acum un fotoliu moale, numai bun pentru blogging cu laptopul in brate.

Ce m-a surprins cand cautam un magazin online de unde se poate cumpara un fotoliu de genul asta e ca multe din magazinele online de la noi nu vor cu adevarat sa vanda. Magazinele axate pe IT&C sunt puse la punct, cu toate informatiile necesare. Insa cand vine vorba de alte tipuri de magazine online treaba se complica…

Am verificat vreo 10 magazine online de la noi care vindeau fotoliul asta. Unele dadeau erori la crearea unui cont. Altele nu acceptau plata online cu cardul. Altele nu permiteau livrarea la alta adresa decat cea specificata cand ti-ai facut contul. Altele nu aveau un numar de contact pentru a cere mai multe informatii. Altele nu erau updatate la zi, lasand impresia ca au fost abandonate.

In final am cumparat eu din Selgros fotoliul dorit, iar Victor mi-a virat banii pe cardul meu ING. Culmea e ca am cumparat cu 100 de lei mai ieftin decat gasisem online. Ciudat, dar adevarat.

Concluzia mea e ca multe magazine online nu vor cu adevarat sa vanda. In loc sa puna la dispozitia clientului cat mai multe metode de plata, sa trimita comanda oriunde doreste clientul, sa ofere un numar de telefon pentru informatii suplimentare etc, ele se complac intr-o dulce nepasare, care duce la pierderea multor clienti care chiar ar fi vrut sa cumpere online.

E misto sa cumperi online si sa platesti cu cardul, sper sa realizeze si magazinele online chestia asta.

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   

9 Comentarii

  1. Magazinele in domeniul IT&C sunt cele mai numeroase si au fost in lumina reflectoarelor. Toti am discutat de usability si de user experience. Magazinele de haine si restul nu prea au invatat nimic.
    Adu-ti aminte de tipul de la IMTO care avea magazin de haine online dar trimitea clientii la magazinul offline.

  2. @k – nu il ud, ca e din piele. Eventual il lustruiesc din cand in cand :d.

     

    @vlad gidea – corect, conversie din parti.

  3. Pingback: Tweets that mention Cum nu vor unele magazine online sa vanda : Marius Sescu -- Topsy.com

  4. pentru mine asta e o veste buna: inseamna ca o nisa nu este cu adevarat exploatata prin simpla prezenta a unor site-uri pe nisa respectiva

    deci exista loc pentru cei ce vor sa faca treaba cu adevarat

    succes 🙂

    • Eu nu am nici o problema cu plata prin Paypal, iar la Edukid cred ca piata tinta sunt clienti cu venituri medii si mari, care cunosc metodele de plata online.

  5. Pingback: Edukid.ro – jucarii educative : Marius Sescu

Lasă un comentariu