Cum poți promova produsele dintr-un magazin online folosind realitatea augmentată

Ce este realitatea augmentată am scris deja, prin 2009. Există deja și browsere pentru mobil ce folosesc realitatea augmentată, mai exact te plimbi prin oraș cu smartphone-ul și camera foto activată iar acesta suprapune detaliilor de pe ecran informații existente online. Cool, nu?

Totuși, până acum nu am văzut prea multe branduri care să folosească realitatea augmentată pentru a crește vânzările online, pentru a oferi un plus de valoare clienților, nu doar în realizarea unor campanii de promovare just for fun.

Îmi place ce a realizat Tesco, o tehnologie prin care folosind realitatea augmentată poți vedea produsele din magazinul lor online în 3D, ca și cum le-ai ține în mână. E cea mai bună variantă de a vedea produsele înainte de a le cumpăra, zic eu.

Puteți testa tehnologia direct pe site-ul Tesco.

Oare când vom vedea și un magazin online din România cu produsele afișate prin realitate augmentată?

Recomandă prietenilor!



2
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Lory
Vizitator

Super tare!!!!!! As incerca acum sa vad cum e, da n-am webcam la birou 🙂

trackback

[…] magazinele online care oferă și recenzii video pentru produsele lor. Nu mă aștept să le văd în 3d prin realitate augmentată, dar un clip video cu un telefon sau un laptop mă poate ajuta uneori să mă decid dacă cumpăr […]