Îmi plac televiziunile care vin cu abordări neconvenționale când se lansează, și TNT e un exemplu foarte bun. Pentru a lansa în Belgia canalul TV acțiunea și drama au fost mutate chiar în mijlocul audienței, într-o piață dintr-un orășel obișnuit.
To launch the high quality TV channel TNT in Belgium we placed a big red push button on an average Flemish square of an average Flemish town. A sign with the text “Push to add drama” invited people to use the button. And then we waited…
Canalul TV se promovează cu sloganul TNT – doza zilnică de dramă, și cred că au oferit destulă dramă celor care se aflau în piață. În plus, clipul de mai sus a adunat pe Youtube 4,5 milioane de vizualizări în doar 2 zile.
2 zile=4,5 milioane de vizualizari
3 zile=13 milioane de vizualizari
Super tare 😀
[…] A dramatic surprise on an ice-cold day – al doilea viral pentru promovarea canalului TV belgian TNT, a prins la public mai puțin ca primul. […]