Pentru ca e vara, se pare ca concursurile se tin lant. Pe langa sesiunea de reduceri organizata pe 23 august, Marketonline mai organizeaza un concurs de review-uri, acesta fiind cu caracter permanent. Se pare ca acestia isi doresc sa creasca autenticitatea comentariilor legate de catre produse, precum si gradul de incredere al clientilor si continutul generat de catre utilizatori pe marketonline.ro.
Orice client care posteaza un review pe baza opiniei personale produsului achizitionat de la Marketonline in pagina de comentarii corespunzatoare, face un video review si il uploadeaza pe site sau face un test gen benchmark si il trimite pe mail in maxim 30 de zile de la data facturarii are sansa de a primi inapoi contravaloarea prodususului achizitionat.
In fiecare luna se acorda un singur premiu, pe data de 10, pentru luna precedenta, iar cei care trimit cat mai multe tipuri de review-uri, gen comentariu, video review si test sunt favorizati. Gasiti mai multe detalii pe pagina concursului.
Se pare ca incet incet incep si la noi sa se miste lucrurile, iar magazinele online si-au dat seama ca feedback-ul primit de la clienti e foarte important, intr-un business in care publicitatea “din gura in gura” are un rol primordial, pe langa pretul produsului.