Degeaba mergem la conferințe dacă nu schimbăm nimic

Printre emailuri, telefoane, campanii și puțin cod am ascultat vineri ce s-a discutat la Webstock. Apropo, dacă ați ratat ocazia înregistrările video încă sunt aici. Mi-a plăcut că au fost multe prezentări la obiect, cu problemele actuale legate de online-ul românesc, au fost și prezentări inspiraționale, iar cele pe modelul uite ce faini suntem noi pentru că facem campanii faine au fost mai puține. Și am remarcat ceva interesant, pe internet mulți zic că au fost inspirați, că le-au venit idei în urma evenimentului, că se simt motivați să facă chestii. Dar presimt că în câteva zile le trece entuziasmul.

E adevărat, la Webstock mergi pentru inspirație de la oameni care au realizat ceva prin online, indiferent că vorbim de vedete online sau offline, oameni din agenții sau de la branduri. Mergi pentru networking, că nu știi cum se leagă o colaborare, un parteneriat. Dar dacă tot pleci cu idei de acolo, poate că ar trebui să le pui și în aplicare.

Văd faza asta și la alte conferințe de business și marketing, când sunt acolo oamenii zic că au învățat multe lucruri noi, că de mâine vor posta mai des pe blog, vor face campanii mai bune pe Facebook, vor crea conținut mai util pentru Youtube, vor urmări mai bine indicatorii de performanță și tot așa.

Trece anul, vine iar conferința, aceleași discuții, aceleași greșeli, noi să fim sănătoși și să ne încasăm facturile și salariile la timp. În agenții e criză de personal, de aia vedem pe online campanii slabe, că atâta s-a putut.

Ideea e simplă, nu e suficient sa mergi pe la conferințe, trebuie sa ai un plan, să te apuci de muncă dacă tot ai acumulat know-how. Unde vrei sa ajungi cu cariera, cu firma, cu brandul și mai ales, ce faci zi de zi pentru a ajunge acolo?

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of