Înainte de a vă lua valul și a arunca câteva sute, chiar mii de euro pe fereastră, doar pentru că ați văzut că aplicațiile de smartphone sunt la modă și că alte branduri au lansat și ele una, gândiți-vă dacă aplicația va veni cu ceva în plus pentru clienți, dacă clienții vor fi tentați să o folosească zilnic. Altfel aruncați banii. Play pentru varianta video, cu mai multe cifre și informații. 🙂
Mai multe clipuri din aceeași serie în Pastila de marketing.
Foarte frumos explicat , intradevar nu stiu pentru ce as face o aplicatie pentru mobil atata timp cat acum se pot optimiza site-urile sa aiba varianta de mobil , chiar este o treaba inutila , singurul lucru cu care as fi de acord ar fi o aplicatie prin care sa se instaleze in telefon un link ( un icon) cu acces direct la site-ul meu cred ca este mai util.
Una peste alta sincer sunt foarte incantat de site si chiar mi se pareinteresanta explicarea prin video .
Felicitari pentru munca ta si o sa revin cu mare drag aici .