fbpx

Tot discutam despre regulile de comportare pentru prietene sau sotii in timpul CE 2008, se pare ca atat ziarele au inceput sa traga de subiect, dar si anumiti producatori / comercianti au inceput sa profite de pe urma Campionatului Mondial de fotbal:

Ritmul de crestere a vanzarilor de televizoare LCD legate direct de evenimentul sportiv este estimat de catre reprezentantele locale ai celor mai mari producatori de televizoare din lume intre 10% si 30%. La opt milioane de camine in Romania, rezulta ca fiecare al 16-lea camin isi schimba televizorul cu un LCD sau o plasma anul acesta.

Una din zece locuinte va avea un televizor LCD la sfarsitul anului, ca urmare a Euro 2008

Datorita Euro 2008, estimam ca volumul vanzarilor de bere Carlsberg va atinge, in luna iunie, o crestere de 30-35% fata de luna iunie a anului trecut, iar la finalul anului 2008 ne asteptam sa inregistram o crestere de 25% fata de 2007.

Euro 2008 salta Carlsberg in Romania cu 25%

Daca in ce priveste consumul de bere sunt de acord ca va exploda, in perioada Campionatului, in privinta LCD-urilor nu as fi chiar asa sigur. Nu de alta, barbatii cred ca ar fi in stare sa isi ia rapid un LCD de 100 cm diagonala, pentru a admira meciurile in toata splendoarea, dar mai sunt si consoartele, care au grija sa ii aduca cu capul pe pamant. Burlacii sunt avantajati, in aceasta perioada!

Bonus, pentru microbisti, programarea meciurilor la UEFA EURO 2008 – o puteti descarca de AICI,  via Cristi.

3 Comentarii

  1. Am dat si eu un studiu de la LG pe aceeasi tema.
    Interesante mi s-au parut optiunile cu bautura:
    “În timp ce vizionează emisiunile sportive preferate majoritatea respondenţilor au afirmat că preferă să consume sucuri – 29% au susţinut că acestea sunt preferinţele lor. Poate surprinzător, însă pentru 67% dintre respondenţi alcoolul nu reprezintă băutura preferată în timpul vizionării emisiunilor sportive la televizor. Britanicii şi spaniolii sunt singurii care preferă băuturile alcoolice – 35% dintre aceştia au afirmat că obişnuiesc să consume bere, vin şi tării ca parte a vizionării. Pe de altă parte, putem observa că europenii au devenit din ce în ce mai preocupaţi de propria sănătate – 17% dintre respondenţi preferă să consume apă.”

Lasă un comentariu