fbpx

Fenomenul formelor fără fond pe internet

Din discuțiile cu diverși proprietari de afaceri online (site-uri, magazine online, bloguri) observ adesea dorința de a urca cât mai repede, de a obține rezultate cu cât mai puțină muncă. Vrem trafic, vizitatori, clienți, vânzări, și le vrem acum. A, de e muncă? Neh, sigur trebuie să fie o aplicație, un soft, ceva ca să nu punem noi osul la treabă.

Realitatea e că oricât de mult te-ai axa pe SEO, grafica site-ului, experiența utilizatorului, conversii și optimizarea lor, dacă nu ai conținut bun în site sau magazin nu vei avea rezultate. Poți să faci tu cea mai tare campanie de promovare prin Facebook Ads sau Google Adwords, poți să ai cele mai atractive mesaje pe pagina de Facebook, dacă vizitatorul ajunge pe site și nu are ce face acolo, dacă nu are suficiente informații, dacă fotografiile sunt urâte, pixelate sau banale, dacă textele nu sunt scrise cum trebuie, dacă dă peste zeci de pop-up-uri, atunci el va pleca.

Și tu în continuare vei căuta o aplicație, un soft, un script, ceva ca să obții rezultate, în loc să îți pui o întrebare banală: Eu dacă aș ajunge pe magazinul ăsta online aș cumpăra? Dacă aș ajunge pe site-ul ăsta mi-ar place ce văd, aș sta să mai citesc?

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *