Garanţie extinsă la produse electronice

Recunosc că sunt un norocos. Nu am avut până acum probleme cu produsele electronice cumpărate, iar dacă ele s-au stricat, s-au stricat cât timp erau în garanţie, şi le-am reparat fără să plătesc eu alte cheltuieli.

De exemplu, am un laptop Dell cumpărat acum 3,5 ani. În primii 2 ani a mers fără probleme, dar în al treilea i s-a dus placa de bază. Reparaţia m-ar fi ajuns vreo 900 de lei, dar am prins o ofertă faină când l-am cumpărat, cu 3 ani garanţie. A durat 2 săptămâni, dar am primit Dell+ul cu placa schimbată.

Majoritatea laptopurilor vândute acum vin cu o garanţie de 2 ani. Ştiind ce am păţit, cu siguranţă acum aş cumpăra o garanţie extinsă pe 1-2 ani, dacă aş avea posibilitatea. De ce? Deoarece şansele ca o piesă să se strice în al treilea sau al patrulea an sunt destul de mari. Să recunoaştem, nu se mai fac produse care să ţină o viaţă, cum era înainte. Trăim într-o societate de consum.

eMAG a lansat azi un serviciu nou de garanție extinsă, intitulat Garanția Plus (pe un an sau doi ani). Serviciul e valabil pentru orice produs din categoriile IT, Electronice, Foto-video şi Electrocasnice.

De exemplu, la un laptop Dell de 2000 lei care are garanţie pe 2 ani garanţia poate fi prelungită cu încă 2 ani pentru 249 de lei. Eu zic că merită, pentru că încă doi ani pot sta liniştit.

emag garantie extinsa

Voi ce părere aveţi, aţi da bani în plus pentru a beneficia de o perioadă mai mare de garanţie sau mergeţi la risc?

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
2 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
cipoc

cum mai toate produsele pe la 2 ani se strica, o garantie extra este tot timpul bine venita:)

sumomanu

se pare ca tocmai au retras-o ..